Record Details

Зародження жестової мови в освітніх осередках для глухих (поч. ХІХ ст. - поч. ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707081/
 
Title Зародження жестової мови в освітніх осередках для глухих (поч. ХІХ ст. - поч. ХХ ст.)
The origin of sign language in educational centers for the deaf (beginning of XIX century - beginning of XX century)
Зарождение жестового языка в образовательных центрах для глухих (нач. XIX в. - нач. ХХ в.)
 
Creator Кульбіда, С.В.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
93/94 History
 
Description Висвітлено питання зародження української жестової мови понад два століття назад. З’ясовано особливості зародження перших освітніх осередків для глухих. Обґрунтовано в історичному аспекті роль жестової мови у методах навчання – мімічний і комбінований. Висвітлено погляди відомих вчених, сурдопедагогів на роль і значення жестової мови у навчанні глухих. Визначено роль нечуючих педагогів у застосуванні методів навчання з активним використанням жестової мови. Наведено зразок відповіді на завдання учня, який навчався мімічним методом.
The article deals with issues of the Ukrainian sign language origin more than two centuries ago. The features of origin the first educational centers for deaf are outlined. The role of using sign language in teaching methods - of using sign language and combined, is justified in the historical aspect. The views of famous scientists regarding the role and importance of sign language in deaf education are highlighted. The role of deaf teachers in the application of teaching methods using the sign language actively is outlined. This article provides an example of the student’s answers to the tasks, who had been studied by mimic method.
Освещены вопросы зарождения украинской жестового языка более двух столетий назад. Выяснены особенности зарождения первых образовательных центров для глухих. Обосновано в историческом аспекте роль жестового языка в методах обучения - мимический и комбинированный. Освещены взгляды известных ученых, сурдопедагогов на роль и значение жестового языка в обучении глухих. Определена роль неслышащих педагогов в применении методов обучения с активным использованием жестового языка. Приведен образец ответа на задания ученика, который обучался мимическим методом.
 
Publisher Центр наукових публікацій
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707081/1/1%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_i%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80i%D1%8F_%D0%9D%D0%90%D0%A3_2017.pdf
- Кульбіда, С.В. (orcid.org/0000-0002-0194-3495 <http://orcid.org/0000-0002-0194-3495>) (2017) The origin of sign language in educational centers for the deaf (beginning of XIX century - beginning of XX century) Зб. центру наук. публікацій “Велес” за мат. науково-практ. конференції 2 частина: зб. статей “Актуальні проблеми розвитку світової науки”. pp. 56-62. ISSN 5836 - 4978