Професійний розвиток науково-педагогічних працівників у післядипломній освіті: концептуалізація проблеми
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707072/
|
|
Title |
Професійний розвиток науково-педагогічних працівників у післядипломній освіті: концептуалізація проблеми
Professional development research staff in postgraduate education: conceptualization problems |
|
Creator |
Скрипник, М.І.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Акцентовано увагу на професійному розвитку науково-педагогічного працівника як набуття ним професіоналізму – системи практично-орієнтований форм інтелекту («real-world» intelligence) (емоційного (Emotional Intelligence – EQ), культурного (Cultural Intelligence – CQ), практичного (Practical Intelligence – PQ) та соціального (Social Intelligence – SQ)) як здібностей, пов’язаних із важливими професійно-особистісними сферами життєтворчості викладача. Розкрито сутність практично-орієнтований форм інтелекту. Обґрунтовано основну ідею, задум, гіпотезу професійного розвитку науково-педагогічних працівників як атрибутивної характеристики соціально-економічних трансформацій у контексті економіки знань. Визначено фактори ризику та їх профілактику.
The attention is focused on the professional development of scientific and pedagogical worker as its entry into professional – the system practically-oriented forms of intelligence («real-world» intelligence) (Emotional (Emotional Intelligence - EQ), Cultural (Cultural Intelligence - CQ), practical (Practical Intelligence - PQ) and social (social Intelligence - SQ)) as abilities associated with important professional and personal spheres of life creation teacher. The article reveals the essence practically-oriented forms of intelligence. The article describes the main idea, hypothesis professional development of teaching staff as an attributive characteristics of socio-economic transformation in terms of the knowledge economy identified risk factors and their prevention. |
|
Publisher |
ЦІППО
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707072/1/%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%20%D0%BA%D0%BE%D1%84%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F%20%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%82.pdf
- Скрипник, М.І. (2017) Professional development research staff in postgraduate education: conceptualization problems Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції 28 квітня 2017 р. м. Київ. pp. 26-30. |
|