Record Details

Особливості конструювання рефлексивної технології супроводу освітніх та суспільних реформ (практичний аспект)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707014/
 
Title Особливості конструювання рефлексивної технології супроводу освітніх та суспільних реформ (практичний аспект)
Features of the of designing reflective technology support of educational and social reform
Особенности создания рефлексивной технологии сопровождения образовательных и общественных реформ
 
Creator Хоріна, Олена Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Стаття презентує основні етапи конструювання рефлексивної технології соціально-психологічного супроводу освітніх і суспільних реформ, а також особливості цього процесу. Окреслено основні етапи процесу конструювання технології, зокрема: створення схеми, яка відображає проектний цикл робіт: від розробки до впровадження. Другий етап створення технології соціально-психологічного супроводу визначав зміст структурних компонентів кожного етапу: предмета, мети, процесів, засобів рішення, результатів. Третій - виділяв предметний рівень змістовних компонентів планованих робіт, зокрема: інформаційно-комунікаційні технології, організація соціального / групової взаємодії, рефлексивний і ресурсний компоненти, нетворкінговій і культуротворчий організаційний компоненти.
 Особливості процесу конструювання рефлексивної технології соціально-психологічного супроводу описані в жанрі інтелектуальної рефлексії аналізу обмежень в даному творчому процесі і необхідних дій для завершення процесу конструювання.
This аrticle presents the basic steps of creation process the reflexive technology social and psychological support of educational and social reforms, and features of design process. The main stages of the technology design process are: at first, the original scheme was created that reflects the project cycle of works from design to implementation. The second step design the social and psychological support technology determined the content of the structural components of each stage: the subject, objectives, processes, resources solutions, results. Third - singled out substantive level content components of the planned works, such as: information and communication technologies, social organization / group interaction, reflexive and resources components, networking and organization culture.
Features of the creation process of the reflexive technology of social and psychological support are described in the analysis of intellectual reflection genre restrictions in the creative process and the necessary actions for the completion of the design process.
Статья представляет основные этапы конструирования рефлексивной технологии социально-психологического сопровождения образовательных и общественных реформ, а также особенности этого процесса. Обозначены основные этапы процесса конструирования технологии, а именно: первоначально была создана схема, которая отражает проектный цикл работ: от разработки до внедрения. Второй этап создания технологии социально-психологического сопровождения определял содержание структурных компонентов каждого этапа: предмета, цели, процессов, средств решения, результатов. Третий - выделял предметный уровень содержательных компонентов планируемых работ, в частности: информационно-коммуникационные технологии, организация социального/группового взаимодействия, рефлексивный и ресурсный компоненты, нетворкинговий и культуротворческий организационный компоненты.
Особенности процесса конструирования рефлексивной технологии социально-психологического сопровождения описаны в жанре интеллектуальной рефлексии анализа ограничений в данном творческом процессе и необходимых действий для завершения процесса конструирования.
 
Publisher Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини НАПН України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707014/1/%D0%A5%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%9E_%D0%86_%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D1%81%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC_%D0%BE%D0%BA.pdf
- Хоріна, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-5412-6771 <http://orcid.org/0000-0002-5412-6771>) (2016) Features of the of designing reflective technology support of educational and social reform Навчання і виховання обдарованої дитини, 2 (19). pp. 131-140. ISSN 2309-3935