Record Details

Самовиховання особистості майбутнього фахівця в галузі державного управління (теоретико-практичний аспект)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706999/
http://academy.gov.ua/ej/ej19/index.html
 
Title Самовиховання особистості майбутнього фахівця в галузі державного управління (теоретико-практичний аспект)
Self-education of a future specialist’s personality in the field of public administration (theoretical and practical aspect)
Самовоспитание личности будущего специалиста в сфере государственного управления (теоретико-практический аспект)
 
Creator Супрун, М.О.
 
Subject 35 Public administration. Government.
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкрито теоретичні й практичні засади самовиховання майбутнього фахівця у сфері державного управління. Розкрито сутність Я-концепції особистості через пізнання змістової природи Я-реального, Я-ідеального, Я-фантастичного і Я-динамічного. Визначено значущість педагогічної допомоги із самовиховання особистості слухачів відділень магістратури вищих навчальних закладів зазначеного типу. Педагогічну взаємодію між наставником і слухачем подано в контексті бачення змісту різних сфер процесу самовиховання: інтелектуальної, моральної, духовно-культурної, фізично-валеологічної і професійної. Акцентується особлива увага на інтегративній сутності професійної сфери самовиховання спеціаліста управлінської галузі. Визначено основні орієнтири подальших наукових досліджень процесу самовиховання управлінського персоналу.
In the article the theoretical and practical principles of self-education of a future specialist in the field of public administration were shown. The essence of I-concept of the individual, through the cognition of the content nature of I-real, I- perfect, I-fantastic and I –dynamic was exposed. The significance of educational assistance in self-education of master students’ personality at higher educational institutions of mentioned type was determined. Pedagogical interaction between an instructor and student was presented in the context of various areas of the process of self-education: intellectual, moral, spiritual, cultural, physical, valeological and professional. The special attention was paid to the integrative nature of the professional sphere of self-education of a specialist in the administrative field. The basic guidelines for further research of the process of self-education of administrative personnel were determined.
В статье раскрыты теоретические и практические основы самовоспитания будущего специалиста в сфере государственного управления. Раскрыта сущность Я-концепции личности через познание содержательной природы Я-реального, Я-идеального, Я-фантастического и Я-динамического. Определена значимость педагогической помощи по самовоспитанию личности слушателей отделений магистратуры высших учебных заведений указанного типа. Педагогическое взаимодействие между наставником и слушателем подано в контексте видения содержания разных сфер процесса самовоспитания: интеллектуальной, моральной, духовно-культурной, физически-валеологической и профессиональной. Акцентируется особое внимание на интегративной сущности профессиональной сферы самовоспитания специалиста управленческой отрасти. Определены основные ориентиры дальнейших научных исследований процесса самовоспитания управленческого персонала.
 
Publisher Національна академія державного управління при Президентові України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706999/1/%D0%A1%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%BD%20%D0%9C.%D0%9E.%20%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B7%D1%96%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%28%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%29.pdf
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527 <http://orcid.org/0000-0002-4198-9527>) (2014) Self-education of a future specialist’s personality in the field of public administration (theoretical and practical aspect) Державне управління: теорія і практика, 1. pp. 114-124. ISSN 2311-6722