Record Details

Ігри у процесі навчання дітей з порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706969/
http://visnyk.chnpu.edu.ua/?p=279
 
Title Ігри у процесі навчання дітей з порушеннями слуху
Games in teaching children with hearing impairment
Игры в процессе обучения детей с нарушениями слуха
 
Creator Шевченко, В.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті автор вказує на значення та роль ігор у вихованні дітей з порушеннями слуху в дошкільному закладі. Зазначає, що гра - один з тих видів дитячої діяльності, якій використовується дорослими з метою виховання дошкільників, навчаючи їх різним діям з предметами, способам та засобам спілкування. У грі дитина розвивається як особистість, у неї формуються ті сторони психіки, від яких надалі будуть залежати успішність її навчальної і трудової діяльності та стосунки з людьми. Саме у грі діти орієнтуються в мотивах діяльності дорослих, засвоюють правила соціальної поведінки і моральні норми, що діють у суспільстві. Автор розкриває особливості ігор дітей, формулює завдання та висвітлює умови розвитку ігрової діяльності, розглядає зміст і методи формування гри.
The article points to the importance and role of games in education of children with hearing impairment in preschools. Notes that game - one of the types of children's activities, which is used by adults to educate pre-school children, teaching them various actions with objects, ways and means of communication. The game develops a child as a person, she formed those aspects of the psyche from which future success will depend on its training and work and relationships with people. It is in game the children are guided in the motives of adults learn the rules of social behavior and moral norms operating in society. The author reveals peculiarities kids games, formulating objectives and highlights the conditions of play, considering the content and methods of forming game.
В статье автор указывает на значение и роль игр в воспитании детей с нарушениями слуха в дошкольном учреждении. Отмечает, что игра - один из тех видов детской деятельности, которой используется взрослыми в целях воспитания дошкольников, обучая их различным действиям с предметами, способам и средствам общения. В игре ребенок развивается как личность, у него формируются те стороны психики, от которых в дальнейшем будут зависеть успешность его учебной и трудовой деятельности и отношения с людьми. Именно в игре дети ориентируются в мотивах деятельности взрослых, усваивают правила социального поведения и нравственные нормы, действующие в обществе. Автор раскрывает особенности игр детей, формулирует задачи и освещает условия развития игровой деятельности, рассматривает содержание и методы формирования игры.
 
Publisher Чернігівський національний педагогічний університет
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706969/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%201.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2015) Games in teaching children with hearing impairment Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія "Педагогічні науки", 127. pp. 234-236.