Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідності до професійної рамки кваліфікацій : груп-рефлексивний підхід
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706902/
|
|
Title |
Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідності до професійної рамки кваліфікацій : груп-рефлексивний підхід
Conceptualizing the levels of reflection on reality in line with the professional qualifica-tions framework: group-reflexive approach Концептуализация уровней отражения реальности в соответствии с профессиональной рамкой квалификаций: групп-рефлексивный подход |
|
Creator |
Найдьонова, Л. А.
Найдьонов, Михайло Іванович |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Автори пропонують концептуалізацію рівнів відбиття реальності у вигляді трьох-тактної моделі рефлексії різних рівнів цілісності: екстенсивного відображення, інтенсивного усвідомлення і конструктивного переосмислення. Аналіз компетентностей (включаючи знання і уміння), передбачених Національною рамкою кваліфікацій, підтвердив повторюваність запропонованої моделі нарощування рівнів відбиття на допрофесійних і професійних рівнях кваліфікації. Рівень відбиття школярами світу професій хибує на статичність і споживацькість. Пропонується внести в освітнє середовище критичність і репрезентативність рефлексії, технологічно забезпечену на основі груп-рефлексивного підходу.
The authors propose the conceptualization the levels of reflection of reality in the form of three-stroke models of different levels of integrity: extensive mapping, intensive understanding and constructive rethinking. Analysis of competencies (including knowledge and skills) provided by the National Qualifications Framework confirmed that proposed model as pattern of escalating of ref-lective levels both on pre-professional and professional levels. Students’ reflections on occupations world are suffer to static and consumerism. It is proposed to improve critical reflection and repre-sentative reflexivity into educational environment through technologies from group-reflexive ap-proach. Авторы предлагают концептуализацию уровней отражения реальности в виде трех-тактной модели рефлексии разных уровней целостности: экстенсивного отображения, интен-сивного осознания и конструктивного переосмысления. Анализ компетентностей (включая знания и умения), предусмотренных Национальной рамкой квалификаций, подтвердил по-вторяемость предложенной модели наращивания уровней отражения на допрофессиональ-ных і професссиональных уровнях квалификации. Уровень отражения школьниками мира профессий страдает от статичносты и потребительства. Предлагается внести в образователь-ную среду критическую и репрезентативную рефлексию, которые технологически обеспече-ны на основе групп-рефлексивного подхода. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706902/1/st_0143.pdf
- Найдьонова, Л. А. and Найдьонов, Михайло Іванович (2017) Conceptualizing the levels of reflection on reality in line with the professional qualifica-tions framework: group-reflexive approach Психологія особистості професіонала. pp. 33-44. |
|