Концепція маркетингу освітніх послуг для професійного розвитку фахівців нової української школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706705/
|
|
Title |
Концепція маркетингу освітніх послуг для професійного розвитку фахівців нової української школи
The concept of marketing of educational services for the professional development of specialists of the new Ukrainian school |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Концепцію маркетингу знань і освітніх послуг обґрунтовано як підхід щодо організації маркетингової діяльності, який базується на основній ідеї, ефективній маркетинговій стратегії та конкретному інструментарії надання освітніх послуг для професійного розвитку фахівців нової української школи. Маркетинг освітніх запитів і потреб визначено як циклічний процес, що супроводжує всі етапи міжкурсового періоду та включає планування, створення умов для реалізації процесу навчання, власне навчання впродовж міжкурсового періоду, оцінювання, корекцію, рефлексію. Вивчення освітніх запитів розглянуто на основі прогностичної функціональної моделі розвитку професійних компетентностей фахівців.
The concept of marketing knowledge and educational services as reasonably approach to the organization of marketing activities, based on the basic idea of effective marketing strategies and specific toolkit providing educational services for the professional development of specialists of the new Ukrainian school. Marketing of educational needs and requirements identified as a cyclical process that accompanies all stages mizhkursovoho period and includes the planning, creation of conditions for learning, mizhkursovoho own learning during the period of evaluation, correction, reflection. The study examined educational needs based on predictive functional model of professional competence of experts. |
|
Publisher |
КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706705/1/%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2017.pdf
- Сидоренко, В.В. (2017) The concept of marketing of educational services for the professional development of specialists of the new Ukrainian school In: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» (15-22 травня 2017 року) Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», м. Запоріжжя, Україна, pp. 27-37. ISBN ISSN 2223-4551 (In Press) |
|