Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706567/
http://npo.kubg.edu.ua/numbers/28-arkhiv-nomeriv-2002-roku/47-4-2002-roku.html |
|
Title |
Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці
Methodology as an Essential Component of Research in Pedagogy Методология как важная составляющая научного исследования в педагогике |
|
Creator |
Гончаренко, Семен Устимович
Кушнір, Василь |
|
Subject |
001.8 Methodology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розглядаються питання методологічного складника дослідження, виділені рівні методології дослідження, які одночасно можуть бути і рівнями методологічної підготовки дослідника. В основу виділення таких рівнів покладено три парадигми Г. А. Ковальова (об’єктна, суб’єктна і діалогічна), діалог М. М. Бахтіна і діалогіка В. С. Бібляра. Автори вважають, що на зміну «принципу фундаменталізму окремих методологічних положень все більше приходить «принцип їх співіснування».
The paper examines some aspects of the methodology component of research, which are the levels of researches training at the same time. Three paradigms by G. Kovalev (objective, subjective and dialogical), dialogue by M.Bakhtin and dialogical by B. Biblyar have been put into the basis of such levels. The authors consider «a principle of fundamentalizm of separate methodological ideas is changed» by a principle of their co-existance. Рассматриваются некоторые вопросы методологической составляющей исследования, которые одновременно являются и уровнями методологической подготовки исследователя. В основу выделения таких уровней положены три парадигмы Г. А. Ковалева (объективная, субъективная и диалогическая), диалог М. М. Бахтина и диалогика В, С. Библяра. Авторы считают, что на смену «принципу фундаментализма отдельных методологических положений все больше приходит «принцип их сосуществования». |
|
Publisher |
ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
|
|
Date |
2002
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706567/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Кушнір, Василь (2002) Methodology as an Essential Component of Research in Pedagogy Неперервна проф. освіта: теорія і практика, 4. pp. 15-22. ISSN 1609-8595 |
|