Nowoczesne tendencje wprowadzenia nauczania elektronicznego w uchelniach wyzszych
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706548/
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/3_43_2017.pdf |
|
Title |
Nowoczesne tendencje wprowadzenia nauczania elektronicznego w uchelniach wyzszych
Современные тенденции внедрения электронного обучения в высших учебных заведениях Сучасні тенденції впровадження електронного навчання у вищих навчальних закладах Current trends e-learning in higher education |
|
Creator |
Bondarenko, L.W.
Łucenko, W.І. Łucenko, O.W. |
|
Subject |
004.7 Computer communication. Computer networks
37.09 Organization of instruction 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
W artykule przeanalizowano główne tendencje wprowadzenia nauczania elektronicznego w proces edukacyjny wyższych uczelni, określone są najbardziej efektywne praktyki połączenia elektronicznych środków nauczania z tradycyjnym audytoryjnym szkoleniem. Omówione organizacyjne aspekty funkcjonowania masowych otwartych kursów online, korzystanie z agregatorów jako środku wyszukiwania aktualnych kursów, wskazano na konieczność kształtowania osobistego środowiska nauczania.
В статье проанализированы основные тенденции внедрения электронного обучения в образовательный процесс высших учебных заведений, определены наиболее эффективные практики сочетания электронных средств обучения с традиционным аудиторным обучением. Рассмотрены организационные аспекты функционирования массовых открытых онлайн курсов, использование агрегаторов как средства поиска актуальных курсов, указано на необходимость формирования персональной учебной среды. У статті проаналізовано основні тенденції впровадження електронного навчання в освітній процес вищих навчальних закладів, визначено найбільш ефективні практики поєднання електронних засобів навчання з традиційним аудиторних навчанням. Розглянуто організаційні аспекти функціонування масових відкритих онлайн курсів, використання агрегаторів як засобу пошуку актуальних курсів, вказано на необхідність формування персональної навчального середовища. The article analyzes the main trends of implementing e-learning in the educational process of higher educational institutions, determined the most effective practices of combining e-learning with traditional classroom training. Focuses on the organizational aspects of massive open online courses, the use of aggregators as a means of finding relevant courses, the necessity of creating a personal learning environment. |
|
Publisher |
ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706548/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf
- Bondarenko, L.W. (orcid.org/0000-0003-3953-0992 <http://orcid.org/0000-0003-3953-0992>), Łucenko, W.І. and Łucenko, O.W. (2017) Current trends e-learning in higher education Молодий вчений, 3 (43). pp. 426-429. |
|