Record Details

Засоби ІКТ навчання у фундаментальній підготовці майбутніх інженерів: досвід США

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706429/
http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/view/31976
 
Title Засоби ІКТ навчання у фундаментальній підготовці майбутніх інженерів: досвід США
ICT learning tools in fundamental education of future engineers: the U.S. experience
Средства ИКТ обучения в фундаментальной подготовке будущих инженеров: опыт США
 
Creator Кіяновська, Н.М.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статті розглянуто сучасні засоби ІКТ, що використовуються у навчанні фундаментальних дисциплін майбутніх інженерів у Сполучених Штатах Америки. На прикладі Массачусетського технологічного інституту показано еволюцію та конвергенцію засобів ІКТ навчання, наведено рекомендації з використання онлайн ІКТ у вищій інженерній освіті України.
In article was reviewed a modern ICT tools used in learning of fundamental subjects of future engineers in the United States. On example of MIT shown the evolution and convergence of ICT learning tools. Discussed recommendations for using online ICT in higher engineering education of Ukraine.
В статье рассмотрены современные средства ИКТ, используемые в обучении фундаментальным дисциплинам будущих инженеров в Соединенных Штатах Америки. На примере Массачусетского технологического института показана эволюция и конвергенция ИКТ обучения, приведены рекомендации по использованию онлайн ИКТ в высшем инженерном образовании Украины.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706429/1/Kiyanovska3.pdf
- Кіяновська, Н.М. (2012) ICT learning tools in fundamental education of future engineers: the U.S. experience Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Серія педагогічна, 18. pp. 203-207. ISSN 2307-4507