Record Details

Університетські рейтинги як альтернативний механізм освітніх вимірювань

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706342/
 
Title Університетські рейтинги як альтернативний механізм освітніх вимірювань
University Rankings as an Alternative Mechanism of Educational Measuring
Университетские рейтинги как альтернатив- ный механизм образовательных измерений
 
Creator Курбатов, Сергій
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто феномен університетських
рейтингів як альтернативний механізм освітніх вимірювань, що впродовж останніх двох десятиліть стрімко набирає авторитету та популярності. Автор стверджує, що порівняно з іншими механізмами оцінювання якості університетської освіти, зокрема акредитацією, рейтинги є динамічнішими, прозорішими та орієнтованими на очікування від вищої освіти основних груп споживачів та стейкхолдерів. Наголошено: не дивлячись на те, що рейтинги орієнтовані переважно на оцінювання відносно легко вимірюваних напрямів університетської діяльності (наприклад, науково-дослідницькі показники), впродовж останніх років робляться активні спроби зробити вимірюваним фундаментальний для університетської діяльності
процес навчання.
The paper is devoted to analyses of phenomenon of university
rankings as an alternative mechanism of educational
measuring, which became popular and influential during
last two decades. The author argued that in comparison
with other mechanisms of quality assurance in university
education (f. e. accreditation), rankings are much more
dynamic, transparent and sensitive to the expectations of
main target audiences in this area. Although rankings are
oriented on more measurable dimensions of university activities (f. e. research performance), during last years we have numerous attempts to measure teaching effectiveness
and learning outcomes.
В статье рассмотрен феномен университетских рейтингов как альтернативный механизм образовательных измерений, который в течение последних двух десятилетий стремительно набирает авторитет и популярность. Автор утверждает, что, по
сравнению с другими механизмами оценки качества
высшего образования (например, аккредитацией), рейтинги являются более динамичными, прозрачными и ориентированными на ожидания от высшего образования основных групп потребителей и стейкхолдеров. Акцент делается на то, что рейтинги преимущественно ориентированы на оценку направ-
лений университетской деятельности, которые легко измерять (например, показатели научно-исследовательской деятельности). К тому же, в последние годы делаются серьёзные попытки сделать измеряемым фундаментальный для университетской деятельности процесс обучения.
 
Publisher ПП "Видавництво "Рідна школа""
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706342/1/ed_measure_kurbatov.pdf
- Курбатов, Сергій (2017) University Rankings as an Alternative Mechanism of Educational Measuring Рідна школа, 1-2 (1041). pp. 3-6. ISSN 01031-6788