Record Details

Професійна підготовка медичних маркетологів: європейський контекст

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706256/
http://sbornikipto.wixsite.com/sbornik/about-us-ccjp
 
Title Професійна підготовка медичних маркетологів: європейський контекст
Профессиональная подготовка медицинских маркетологов: европейский контекст
Professional studies of medical representative: the European context
 
Creator Білоусова, Наталя Анатоліївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
61 Medical sciences
 
Description Автором досліджено і розкривається історичний аспект професійної підготовки медичних маркетологів у країнах європейської співдружності. З’ясовано, що ініціатива в розвитку медичної освіти в більшості країн належить медичним асоціаціям. Вони утворені завдяки співпраці провідних учених і лікарів-практиків у співдружності та при підтримці Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ). Діяльність цих асоціацій спрямована на розвиток і якість медичної освіти. Міжнародна асоціація медичної освіти в Європі (AMEE), до якої входять викладачі вищих медичних закладів, впроваджує інновації в медичній освіті не тільки в Європі, але і у всьому світі. Вона значною мірою впливає на підготовку медичного персоналу, в тому числі і медичних маркетологів.
У статті наголошується на тому, що фармацевтичні компанії завжди були і залишаються ініціаторами і спонсорами розвитку медицини. Вони суттєво впливають на професійну підготовку медичних маркетологів (медичних представників): сприяють розвитку медичних знань та формулюють вимоги до професійної компетентності. Такий вплив розкрито на прикладі Асоціації британської фармацевтичної промисловості (АБФП, ABPI), яка була заснована в Лондоні в 1891 році як клуб фахівців з лікарських та наркотичних засобів. Сьогодні її функції достатньо різноманітні: вона визначає основні напрями розвитку фармацевтичної промисловості для уряду й осіб, у своїй структурі має низку відділів – комерційний, зв’язку, послуг для членів асоціації, партнерства, дослідження в медицині та інновації. Виокремлено напрями діяльності медичного та інноваційного відділів: безпосередній вплив на професійну підготовку медичних маркетологів, формулювання вимог до рівня їхніх навичок; оптимізація науки й освіти; запровадження інновацій тощо.
Автор освещает исторический аспект профессиональной подготовки медицинских маркетологов в странах европейского содружества. Выяснено, что инициатива в развитии медицинского образования в большинстве стран принадлежит медицинским ассоциациям. Они образованы благодаря сотрудничеству ведущих ученых и врачей-практиков в содружестве и при поддержке Всемирной организации здравоохранения (ВОЗ). Деятельность этих ассоциаций направлена на развитие и качество медицинского образования. Международная ассоциация медицинского образования в Европе (AMEE), в которую входят преподаватели высших медицинских учреждений, внедряет инновации в медицинском образовании во всем мире. Она в значительной мере влияет на подготовку медицинского персонала, в том числе и медицинских маркетологов.
В статье отмечается, что фармацевтические компании всегда были и остаются инициаторами и спонсорами развития медицины. Они существенно влияют на профессиональную подготовку медицинских маркетологов (медицинских представителей): способствуют развитию медицинских знаний и формулируют требования к профессиональной компетентности. Такое воздействие раскрыто на примере Ассоциации британской фармацевтической промышленности (АБФП, ABPI), которая была основана в Лондоне в 1891 году как клуб специалистов по лекарственным и наркотическим средствам. Сегодня ее функции достаточно разнообразны: она определяет основные направления развития фармацевтической промышленности для правительств и лиц, в своей структуре имеет ряд отделов – коммерческий, связи, услуг для членов ассоциации, партнерства, исследования в медицине и инновации. Выделены направления деятельности медицинского и инновационного отделов: непосредственное влияние на профессиональную подготовку медицинских маркетологов, формулировка требований к уровню их навыков; оптимизация науки и образования; внедрения инноваций и тому подобное.
The author investigated and expanded the historical aspect of studies of medical representative in the European Community. It was found that the initiative in the development of medical education in the most countries belong to the medical associations. They are created by the collaboration of leading scientists and practitioners of the community and with the support of the World Health Organization (WHO). The activity of this organization is aimed at the development and quality of medical education. International Association for Medical Education in Europe (AMEE), which includes faculty members, introduces innovations in medical education not only in Europe but also all over the world. It mostly effects on the education of medical personnel, including medical representatives.
The article emphasizes the pharmaceutical companies have always been the initiators and sponsors of development of medicine. They significantly influence on the education of medical representatives: promote the development of medical knowledge and formulate the requirements for professional competence. For example, such effect is represented in the Association of the British Pharmaceutical Industry (ABFP, ABPI), which was founded in London in 1891 as a club of specialists of medicines and drugs. Today its role quite different: it defines the main directions of development of the pharmaceutical industry for the government and people; its structure has a number of departments – commercial, communications, service for the members of the association, partnership, research and innovation in medicine. It is singled out the direction of medical and innovation departments: the direct impact on the studying of medical representatives, formulation of requirements to the level of their skills; optimization of science and education; promote innovation and so on.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706256/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%83%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9D%D0%90_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%9E.pdf
- Білоусова, Наталя Анатоліївна (2016) Professional studies of medical representative: the European context Vocational education: problems and prospects (11). pp. 115-119. ISSN 2411-6238