Record Details

Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності навчально-виховного процесу з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів для учнів молодших класів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706215/
 
Title Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності навчально-виховного процесу з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів для учнів молодших класів
The factor-criteria model of assessment of efficiency of educational process with electronic educational resources for primary school students
 
Creator Мельник, Оксана Миколаївна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стрімким упровадженням електронних освітніх ресурсів у навчально-виховний процес молодшої школи обумовлюється необхідність пошуку способів оцінювання його ефективності. У статті пропонується оригінальна факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності навчального процесу з використанням електронних освітніх ресурсів у початковій школі. Розроблена модель враховує три фактори: організаційний, змістовий та методичний, для кожного з яких у статті обґрунтовані критерії оцінювання якості. Оцінка, виставлена за кожним критерієм, помножується на ваговий коефіцієнт, що враховує важливість того чи іншого критерію. Підсумкова оцінка складається із суми оцінок, виставлених по кожному фактору, з урахуванням відповідних вагових коефіцієнтів. Дослідження здійснювалось з використанням методів систематизації показників та критеріїв ефективності навчально-виховного процесу, спостереження за навчально-виховним процесом, математичного моделювання. Запропонована факторно-критеріальна модель дозволить провести поточне оцінювання ефективності навчального процесу та оперативно прийняти рішення щодо його покращення.
The rapid introduction of electronic educational resources in the educational process of primary school caused the need to find ways of evaluating its effectiveness. The article proposes the original factor-criteria model of evaluation of the educational process with the use of electronic educational resources in primary school. The model takes into account three grounded factors: organizational, content and methodical, each of which has certain criteria for quality assessment. The assessment of each criterion is multiplied by the ranking criterion’s coefficient, which takes into account the importance of this criterion. The study was carried out using the methods of systematization of indicators and criteria of the efficiency of educational process, monitoring the educational process, mathematical modeling. The proposed factor-criteria model allows conducting ongoing evaluation of the learning process and taking a quick decision on its improvement.
 
Publisher КДПУ ім. В. Винниченка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706215/1/maket_9_III_-186-191.pdf
- Мельник, Оксана Миколаївна (2015) The factor-criteria model of assessment of efficiency of educational process with electronic educational resources for primary school students Наукові записки. – Серія : Проблеми методики фіз.-мат. і технол. освіти, 9 (3). pp. 195-201.