Формування вимог до розробки електронних освітніх ресурсів для початкової школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706206/
http://lib.iitta.gov.ua/9155/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%8C%202014%21%21%21.pdf |
|
Title |
Формування вимог до розробки електронних освітніх ресурсів для початкової школи
A formation of the requirements for development of electronic educational resources for primary school |
|
Creator |
Мельник, Оксана Миколаївна
|
|
Subject |
004.4 Software
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 004.94 Simulation 51 Mathematics |
|
Description |
У тезах проаналізовано підходи різних науковців до вимог до електронних освітніх ресурсів (ЕОР) для навчання учнів початкової школи. Розглянуто вимоги до кожної з компонент ЕОР: змістової, програмної, методичної, що пов’язані зі специфікою учнів початкової школи. Визначено, що ЕОР для молодших школярів повинні базуватися на педагогіці співробітництва, продуктивній діяльності учнів, їхній індивідуальній та груповій роботі, сприяти розвитку самостійної, творчо розвиненої особистості. Зазначені електронні ресурси мають відповідати певним вимогам, які базуються на ідеях дидактики, методики, психології, психологічних основ управління навчально-пізнавальною діяльністю. Якісні ЕОР для початкової ланки освіти сприяють виявленню творчого потенціалу дитини, побудові власної траєкторії навчання, взаємодії вчителя з кожним учнем під час навчального процесу з метою координації навчання.
The theses analyze approaches of various scientists to the requirements for electronic educational resources (EER) for teaching elementary school students. It was considered the requirements for each component of the EER: semantic, software, methodical, related to the specific of elementary school students. It was determined that the EER for primary school children should be based on the pedagogy of cooperation, productive activity of students, their individual and group work, to promote independent, creative developed personality. These electronic resources must meet certain requirements, based on the ideas of didactics, methodology, psychology, psychological foundations of management teaching and learning activities. Quality EER for primary level education help to identify creative potential of a child, construct their own learning paths, interaction of a teacher with each student during the learning process to coordinate training. |
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706206/1/Tezi_nauk_molod_2014%2B.pdf
- Мельник, Оксана Миколаївна (2014) A formation of the requirements for development of electronic educational resources for primary school In: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Наукова молодь-2014" Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна. |
|