Record Details

Формування вимог до розробки електронних освітніх ресурсів для початкової школи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706206/
http://lib.iitta.gov.ua/9155/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%8C%202014%21%21%21.pdf
 
Title Формування вимог до розробки електронних освітніх ресурсів для початкової школи
A formation of the requirements for development of electronic educational resources for primary school
 
Creator Мельник, Оксана Миколаївна
 
Subject 004.4 Software
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
004.94 Simulation
51 Mathematics
 
Description У тезах проаналізовано підходи різних науковців до вимог до електронних освітніх ресурсів (ЕОР) для навчання учнів початкової школи. Розглянуто вимоги до кожної з компонент ЕОР: змістової, програмної, методичної, що пов’язані зі специфікою учнів початкової школи. Визначено, що ЕОР для молодших школярів повинні базуватися на педагогіці співробітництва, продуктивній діяльності учнів, їхній індивідуальній та груповій роботі, сприяти розвитку самостійної, творчо розвиненої особистості. Зазначені електронні ресурси мають відповідати певним вимогам, які базуються на ідеях дидактики, методики, психології, психологічних основ управління навчально-пізнавальною діяльністю. Якісні ЕОР для початкової ланки освіти сприяють виявленню творчого потенціалу дитини, побудові власної траєкторії навчання, взаємодії вчителя з кожним учнем під час навчального процесу з метою координації навчання.
The theses analyze approaches of various scientists to the requirements for electronic educational resources (EER) for teaching elementary school students. It was considered the requirements for each component of the EER: semantic, software, methodical, related to the specific of elementary school students. It was determined that the EER for primary school children should be based on the pedagogy of cooperation, productive activity of students, their individual and group work, to promote independent, creative developed personality. These electronic resources must meet certain requirements, based on the ideas of didactics, methodology, psychology, psychological foundations of management teaching and learning activities. Quality EER for primary level education help to identify creative potential of a child, construct their own learning paths, interaction of a teacher with each student during the learning process to coordinate training.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706206/1/Tezi_nauk_molod_2014%2B.pdf
- Мельник, Оксана Миколаївна (2014) A formation of the requirements for development of electronic educational resources for primary school In: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Наукова молодь-2014" Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна.