Record Details

Програма «Розвиток слухового сприймання та формування вимови у дітей зі зниженим слухом» (підготовчий, 1-5 класи) для навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реабілітаційних центрів, які залучають до навчання молодших

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706047/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekczijni-programi.html
 
Title Програма «Розвиток слухового сприймання та формування вимови у дітей зі зниженим слухом» (підготовчий, 1-5 класи) для навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реабілітаційних центрів, які залучають до навчання молодших
Программа «Развитие слухового восприятия и формирования произношения у детей с пониженным слухом» (подготовительный, 1-5 классы) для учебных заведений со специальным и инклюзивным формам обучения, учебно-реабилитационных центров, которые привлекают к обуч
The "development of auditory perception and formation of pronunciation in children with reduced hearing" (preparatory classes 1-5) for schools with special and inclusive forms of education, training and rehabilitation centers that attract to teaching prim
 
Creator Федоренко, О.Ф.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Програма з розвитку слухового сприймання та формування вимови спрямована на формування й удосконалення умінь і навичок слухового сприймання усного мовлення та вимови під час слухо-мовленнєвої діяльності на індивідуальних заняттях з молодшими учнями зі зниженим слухом.
У програмі виокремлено напрями педагогічної діяльності під час занять, що спрямовані на розвиток слухового сприймання й формування вимови через розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, координації, мобільності, власне сенсорної інтеграції молодших школярів зі зниженим слухом. Це забезпечується застосуванням низки специфічних вправ та завдань.
Программа по развитию слухового восприятия и формирования произношения направлена ​​на формирование и совершенствование умений и навыков слухового восприятия устной речи и произношения при слухо-речевой деятельности на индивидуальных занятиях с младшими учениками с пониженным слухом.В программе выделены направления педагогической деятельности во время занятий, направленных на развитие слухового восприятия и формирования произношения через развитие слухового внимания, слуховой памяти, координации, мобильности, собственно сенсорной интеграции младших школьников с пониженным слухом. Это обеспечивается применением ряда специфических упражнений и заданий.
The program for the development of auditory perception formation and pronunciation aimed at creating and improving the skills of auditory speech perception and speech in the auditory-verbal activity in individual classes with younger students with reduced hearing.The program singled out areas of educational activities in the classroom, aimed at the development of auditory perception formation and pronunciation through the development of auditory attention, auditory memory, coordination, mobility, sensory integration own primary school children with reduced hearing. This is achieved by using a series of specific exercises and tasks.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706047/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%A0%D0%A1%D0%A1%20%D1%82%D0%B0%20%D0%A4%D0%92%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%2C%201-5%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC.pdf
- Федоренко, О.Ф. (2016) The "development of auditory perception and formation of pronunciation in children with reduced hearing" (preparatory classes 1-5) for schools with special and inclusive forms of education, training and rehabilitation centers that attract to teaching prim [Teaching Resource]