Record Details

Програма для навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реабілітаційних центрів «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови у глухих дітей» (підготовчий, 1-5 класи)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706046/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekczijni-programi.html
 
Title Програма для навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реабілітаційних центрів «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови у глухих дітей» (підготовчий, 1-5 класи)
Program for educational establishments with special and inclusive forms of training, training and rehabilitation centers "Development of auditory-zoro-tactile perception of speech and formation of pronunciation in deaf children" (preparatory, grades 1-5)
 
Creator Федоренко, О.Ф.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Програма з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовленнята формування вимови спрямована на формування й удосконалення умінь і навичок слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови на індивідуальних заняттях з глухими молодшими учнями.
У програмі виокремлено напрями педагогічної діяльності під час занять, що спрямовані на: розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання, розвиток слухозорової уваги й пам’яті, формування вимови, координацію та мобільність, власне сенсорну інтеграцію молодших школярів зі зниженим слухом. Це забезпечується застосуванням низки специфічних вправ та завдань.
Програма розраховано на сурдопедагогів навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, фахівців навчально-реабілітаційних центрів, які обізнані зі специфікою психофізичного розвитку та
особливими освітніми потребами молодших глухих школярів.
Программа по развитию слухо-зрительно-тактильного восприятия мовленнята формирования произношения направлена ​​на формирование и совершенствование умений и навыков слухо-зрительно-тактильного восприятия речи и формирования произношения на индивидуальных занятиях с глухими младшими учениками.В программе выделены направления педагогической деятельности во время занятий, направленных на: развитие слухо-зрительно-тактильного восприятия, развитие слухозоровои внимания и памяти, формирования произношения, координацию и мобильность, собственно сенсорную интеграцию младших школьников с пониженным слухом. Это обеспечивается применением ряда специфических упражнений и заданий.
The program for the development of auditory-tactile perception Zoro-forming pronunciation movlennyata aimed at creating and improving skills and auditory-tactile perception Zoro-speech pronunciation and forming in individual lessons with deaf younger students.The program singled out areas of educational activities during lessons aimed at: the development of auditory-tactile perception, Zoro, development sluhozorovoyi attention and memory formation pronunciation, coordination and mobility, sensory integration own primary school children with reduced hearing. This is achieved by using a series of specific exercises and tasks.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706046/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%A0%D0%A1%D0%A1%20%D1%82%D0%B0%20%D0%A4%D0%92%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%2C%201-5%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf
- Федоренко, О.Ф. (2016) Program for educational establishments with special and inclusive forms of training, training and rehabilitation centers "Development of auditory-zoro-tactile perception of speech and formation of pronunciation in deaf children" (preparatory, grades 1-5) [Teaching Resource]