Record Details

Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. «Ритміка» для глухих дітей

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706043/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekczijni-programi.html
 
Title Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. «Ритміка» для глухих дітей
The program for correctional and development work for 5-9 (10) classes of special general educational institutions. "Rhythmics" for deaf children
 
Creator Вовченко, О.А.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Ритміка є важливим спеціальним корекційно-розвитковим курсом навчальних планів шкіл для дітей з порушеннями слуху, складовою частиною музично-естетичого та фізичного виховання. Заняття з ритміки сприяють фізичному, естетичному, моральному, психологічному розвитку учнів; ознайомлюють з теорією музики, її основними жанрами, поняттями «темпу», «ритму», «мелодики», «характеру» музичного твору; розширюють знання про національну та світову музичну культуру; навчають за допомогою руху виражати характер музичного твору; допомагають учню через рухи та музику передавати свої емоційні стани, розслаблювати власне тіло; розвивають слухове сприймання, уяву, пам'ять, увагу, творчі здібності, активізують розумові здібності, удосконалюють вимову; збагачують словниковий запас, загалом, сприяють гармонійному та всебічному розвитку учня.
Ритмика является важным специальным коррекционно-развитию этих курсу учебных планов школ для детей с нарушениями слуха, составной частью музыкально-эстетич и физического воспитания. Занятия по ритмике способствуют физическому, эстетическому, нравственному, психологическому развитию учащихся; знакомят с теорией музыки, ее основными жанрами, понятиями «темпа», «ритма», «мелодики», «характера» музыкального произведения; расширяют знания о национальной и мировой музыкальной культуре; обучают с помощью движения выражать характер музыкального произведения; помогают ученику через движения и музыку передавать свои эмоциональные состояния, расслаблять свое тело; развивают слуховое восприятие, воображение, память, внимание, творческие способности, активизируют мыслительные способности, совершенствуют произношение; обогащают словарный запас, в общем, способствуют гармоничному и всестороннему развитию ученика.
The rhythm is an important special correctional and developmental course curricula schools for children with hearing impairments, part-art- music and physical education. Classes rhythm contribute to the physical, aesthetic, moral and psychological development of students; acquaint with the theory of music, its major genres, concepts of "tempo", "rhythm", "melody", "character" of a musical work; expand knowledge of national and world music; teach using the movement to express the character of a musical work; help the student through movement and music transfer their emotional states to relax their bodies; develop auditory perception, imagination, memory, attention, creativity and stimulates mental ability, improve pronunciation; enrich the vocabulary, in general, contribute to the harmonious and comprehensive development of the student.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706043/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9C%D0%86%D0%9A%D0%90%205-9%20%2810%29%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf
- Вовченко, О.А. (2016) The program for correctional and development work for 5-9 (10) classes of special general educational institutions. "Rhythmics" for deaf children [Teaching Resource]