Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. «Ритміка» для глухих дітей
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706043/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekczijni-programi.html |
|
Title |
Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. «Ритміка» для глухих дітей
The program for correctional and development work for 5-9 (10) classes of special general educational institutions. "Rhythmics" for deaf children |
|
Creator |
Вовченко, О.А.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Ритміка є важливим спеціальним корекційно-розвитковим курсом навчальних планів шкіл для дітей з порушеннями слуху, складовою частиною музично-естетичого та фізичного виховання. Заняття з ритміки сприяють фізичному, естетичному, моральному, психологічному розвитку учнів; ознайомлюють з теорією музики, її основними жанрами, поняттями «темпу», «ритму», «мелодики», «характеру» музичного твору; розширюють знання про національну та світову музичну культуру; навчають за допомогою руху виражати характер музичного твору; допомагають учню через рухи та музику передавати свої емоційні стани, розслаблювати власне тіло; розвивають слухове сприймання, уяву, пам'ять, увагу, творчі здібності, активізують розумові здібності, удосконалюють вимову; збагачують словниковий запас, загалом, сприяють гармонійному та всебічному розвитку учня.
Ритмика является важным специальным коррекционно-развитию этих курсу учебных планов школ для детей с нарушениями слуха, составной частью музыкально-эстетич и физического воспитания. Занятия по ритмике способствуют физическому, эстетическому, нравственному, психологическому развитию учащихся; знакомят с теорией музыки, ее основными жанрами, понятиями «темпа», «ритма», «мелодики», «характера» музыкального произведения; расширяют знания о национальной и мировой музыкальной культуре; обучают с помощью движения выражать характер музыкального произведения; помогают ученику через движения и музыку передавать свои эмоциональные состояния, расслаблять свое тело; развивают слуховое восприятие, воображение, память, внимание, творческие способности, активизируют мыслительные способности, совершенствуют произношение; обогащают словарный запас, в общем, способствуют гармоничному и всестороннему развитию ученика. The rhythm is an important special correctional and developmental course curricula schools for children with hearing impairments, part-art- music and physical education. Classes rhythm contribute to the physical, aesthetic, moral and psychological development of students; acquaint with the theory of music, its major genres, concepts of "tempo", "rhythm", "melody", "character" of a musical work; expand knowledge of national and world music; teach using the movement to express the character of a musical work; help the student through movement and music transfer their emotional states to relax their bodies; develop auditory perception, imagination, memory, attention, creativity and stimulates mental ability, improve pronunciation; enrich the vocabulary, in general, contribute to the harmonious and comprehensive development of the student. |
|
Publisher |
Імекс-ЛТД
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706043/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9C%D0%86%D0%9A%D0%90%205-9%20%2810%29%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf
- Вовченко, О.А. (2016) The program for correctional and development work for 5-9 (10) classes of special general educational institutions. "Rhythmics" for deaf children [Teaching Resource] |
|