Record Details

Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Математика. 6 клас

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706026/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-sluxu.html
 
Title Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Математика. 6 клас
Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Math. 6 class
 
Creator Литвинова, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
51 Mathematics
 
Description Курс математики 6-го класу логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти учнів, розпочату в початкових класах та 5-му класі розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових і пізнавальних можливостей школярів. В основу побудови змісту й організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності як здатності учня успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях і нести відповідальність за свої дії. Компетентність є особистісним утворенням, яке формується на основі здобутих знань, досвіду діяльності, вироблених ціннісних орієнтацій, ставлень, оцінок.
Курс математики 6-го класса логически продолжает реализацию задач математического образования учащихся, начатую в начальных классах и 5-м классе расширяя и дополняя эти задачи в соответствии с возрастными и познавательных возможностей школьников. В основу построения содержания и организации процесса обучения математике положено компетентностный подход, согласно которому конечным результатом обучения предмету является сформированы определенные компетентности как способности ученика успешно действовать в учебных и жизненных ситуациях и нести ответственность за свои действия. Компетентность является личностным образованием, которое формируется на основе полученных знаний, опыта деятельности, производимых ценностных ориентаций, отношений, оценок.
Course Mathematics 6th grade logically continues the implementation of tasks of mathematical education of students started in primary school and 5 th grade expanding and complementing these tasks according to age and cognitive abilities of students. The basis of the content and process of teaching mathematics entrusted competence approach, according to which the end result is a learning object formed certain competence as the ability to operate successfully in student learning and life situations and take responsibility for their actions. Competence is a personal form, which is based on acquired knowledge and experience of the produced values, attitudes, evaluations.
 
Publisher Імех-ЛТД
 
Date 2015
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706026/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90%206%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC.pdf
- Литвинова, В.В. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Math. 6 class [Teaching Resource]