Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Історія України. 7 клас
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706024/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-sluxu.html |
|
Title |
Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Історія України. 7 клас
Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. History of Ukraine. 7 class |
|
Creator |
Литвинова, В.В.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. 93/94 History |
|
Description |
Історія України як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості, розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави. Історія допомагає школярам ідентифікувати себе як громадян України, усвідомлювати складність зв’язку сьогодення з минулим, сприймати культурне розмаїття суспільств, підготуватися до життя в складному сучасному світі. Програма з історії спрямована на реалізацію вимог освітньої галузі «Суспільствознавство» Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, конкретизує зміст історичного компонента галузі та вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів з історії. Вона виконуватиме дві функції: інформаційнометодичну — дає змогу всім учасникам навчальновиховного процесу й авторам відповідних підручників та інших навчальнометодичних матеріалів дізнатися про мету, завдання та шляхи їх досягнення в межах навчального предмета «Історія» заради розвитку, навчання і виховання дитини; організаційнометодичну — передбачає розподіл навчального матеріалу на етапи (роки) вивчення, визначення кількісних та якісних характеристик процесу навчання для укладання поурочного планування та відповідної атестації учнів. История Украины как учебный предмет играет значительную роль в развитии личности, развивает ученическую любознательность и воображение, вдохновляет задавать вопросы и получать ответы по прошлому своего края, своей страны. История помогает школьникам идентифицировать себя как граждан Украины, осознавать сложность связи настоящего с прошлым, воспринимать культурное разнообразие обществ, подготовиться к жизни в сложном современном мире.Программа по истории направлена на реализацию требований образовательной области «Обществознание» Государственного стандарта базового и полного общего среднего образования, конкретизирует содержание исторического компонента отрасли и требования к общеобразовательной подготовки учащихся по истории. Она будет выполнять две функции: информацийнометодичну - позволяет всем участникам навчальновиховного процесса и авторам соответствующих учебников и других навчальнометодичних материалов узнать о цели, задачи и пути их достижения в рамках учебного предмета «История» ради развития, обучения и воспитания ребенка; организационно-методический - предусматривает распределение учебного материала на этапы (годы) изучение, определение количественных и качественных характеристик процесса обучения для укладки поурочного планирования и соответствующей аттестации учащихся. The history of Ukraine as a subject plays a significant role in the development of personality, develops pupils' curiosity and imagination, inspires ask questions and get answers about the past of their region, their country. History helps students identify themselves as citizens of Ukraine, aware of the complexity of communication present with the past, perceive the cultural diversity of societies prepare for life in a complex modern world.Program history aimed at implementing the requirements of the educational sector "Social Science" State standard of basic and secondary education specifies the contents of the historical component of the industry and the requirements for general education students in history. She will perform two functions: informatsiynometodychnu - enables all participants navchalnovyhovnoho process and authors of relevant textbooks and other materials navchalnometodychnyh learn about the goals, objectives and ways to achieve them within the school subject "History" for development, training and education of the child; orhanizatsiynometodychnu - involves the distribution of educational material on the stage (s) of study determine the quantitative and qualitative characteristics of the learning process for laying pourochnoho planning and proper certification of students. |
|
Publisher |
Імех-ЛТД
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706024/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%86%D0%AF%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%98%207%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC.pdf
- Литвинова, В.В. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. History of Ukraine. 7 class [Teaching Resource] |
|