Взаємодія з владою в політичній картині світу студентської молоді
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/166110/
|
|
Title |
Взаємодія з владою в політичній картині світу студентської молоді
Power-dependent interaction in the political world outlook of university students |
|
Creator |
Остапенко, Ірина Віталіївна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Стаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження уявлень про владно-підвладну взаємодію в політичній картині світу студентської молоді, що здійснювалось за допомогою психосемантичних методів та методики колажів, а також аналізу особливостей розвитку рефлексивних механізмів структурування дискурсу взаємодії з владою в умовах тренінгу. Автором запропоновано технологічну схему розвитку у молоді рефлексії способів взаємодії з владою з використанням групової дискусії та інших методів активного навчання. Розглянуто основні етапи проведення тренінгу: 1) діагностики уявлень про владу та самодіагностики в ситуаціях взаємодії з владою; 2) рефлексії ситуацій взаємодії з владою; 3) інтеграції набутого досвіду та розвитку готовності до конструктивної взаємодії з владою. Визначено специфіку використання методів активного навчання для розвитку рефлексивних механізмів структурування дискурсу взаємодії з владою на кожному з етапів тренінгу.
The article presents analysis of empirical research of power-dependent interaction in the political world outlook of university students, which was carried out with psycho-semantic methods and collages. Article is also devoted to analysis of the specifics of reflexive mechanisms’ development of discourse structuring of interaction with the authorities in training. Author proposed the technological scheme of the development of youth’ reflection of interaction with the authorities. There are considered the main stages of the training: 1) diagnostic of political power’s representations and self-diagnosis in interactions with the authorities; 2) reflection of situations of interaction with the authorities; 3) integration of acquired experience and the development of readiness for constructive cooperation with the authorities. Author defined the specifics of the use of active learning methods for development of reflexive mechanisms’ development of discourse structuring of interaction with the authorities in each stage of training. |
|
Publisher |
Інститут соціальної та політичної психології
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/166110/1/Ostapenko_I_V_article_2016-1.pdf
- Остапенко, Ірина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-6710-5964 <http://orcid.org/0000-0001-6710-5964>) (2016) Power-dependent interaction in the political world outlook of university students Наукові студії із соціальної та політичної психології, 1 (40). pp. 101-113. ISSN 2309-8287 |
|