Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/24828/
|
|
Title |
Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників |
|
Creator |
Гречуха, І. А.
|
|
Subject |
BF Psychology
|
|
Description |
Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання, професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В., досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання «Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння» є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?» Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про себе, як суб’єкта власної активності. |
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/24828/1/8%D1%8F.pdf
Гречуха, І. А. (2017) Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (2). pp. 98-100. |
|