Record Details

Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/24786/
 
Title Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами
 
Creator Ковальова, Т. П.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної
реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні
компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм).
Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор,
синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і
прагматичному аспектах.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/24786/1/11.pdf
Ковальова, Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). pp. 46-52. ISSN 2076-6173