Record Details

Державно-громадське управління освітою як об’єкт наукового дискурсу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707293/
 
Title Державно-громадське управління освітою як об’єкт наукового дискурсу
Государственно-общественное управление образованием как объект научного дискурса
State-public management of education as object of scientific discourse
 
Creator Kalinina, Ganna
 
Subject 35 Public administration. Government.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розвиток демократичного суспільства в Україні на початку 90-х років ХХ ст. знов детермінував запровадження державно-громадського управління в сфері освіти, формування відносин державної влади й громади у системі управління соціальних сфер країни й потребувало зміни форм, методів і технологій адміністративно-командного управління на управління з домінантою громадської компоненти. Державно-громадське управління в сфері освіти є пріоритетним напрямом сучасних наукових пошуків і практики державного управління в демократичному суспільстві. Така модель управління є не новою для сфери освіти, для історії здобуття Української державності, незалежності та самостійності в першій і останній чвертях ХХ ст.
Развитие демократического общества в Украине в начале 90-х годов ХХ в. снова детерминировал внедрение государственно-общественного управления в сфере образования, формирования отношений государственной власти и общества в системе социального управления сферами в стране и нуждалось в изменения форм, методов и технологий административно-командного управления на управление с доминантой общественной компоненты.
Государственно-общественное управление в сфере образования является приоритетным направлением современных научных поисков и практики государственного управления в демократическом обществе. Такая модель управления является не новой для сферы образования, для истории формирования Украинской государственности, независимости и самостоятельности в первой и последней четвертях ХХ века.
The development of a democratic society in Ukraine at the beginning of the 90th of the XX determined the implementation of state and public administration in education, forming of relations of state power and society in control system of social spheres of country and required the change of forms, methods and technologies of administratively-command management to a management with the dominant of public component. That determined State-public management in the sphere of education is priority direction of modern scientific searches and practice of state administration in democratic society. This model is not new for education sphere, for the history of independence and autonomy gaining of the Ukrainian state in the first and last quarters of the XX th century.
 
Publisher Трек-ЛТД
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707293/1/02KAlininaGan.pdf
- Kalinina, Ganna (2017) State-public management of education as object of scientific discourse In: Україна – ЄС: крос-культурні порівняння в освітніх дослідженнях : Матеріали І міжнародної конференції, 22-23 травня 2017 р., м. Київ Трек-ЛТД, м. Київ - м. Дрогобич, Україна, pp. 66-71. ISBN 978-617-7263-47-9