Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/24990/
|
|
Title |
Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства
|
|
Creator |
Харчук, Д.
Клімова, І. О. |
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу. |
|
Date |
2017-05
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/24990/1/Kharchuk.PDF
Харчук, Д. and Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". |
|