Теоретичні засади формування управлінсько-лідерських здібностей школярів: сутність та специфіка текстової інформації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706959/
http://acup.poltava.ua/?page_id=1173 |
|
Title |
Теоретичні засади формування управлінсько-лідерських здібностей школярів: сутність та специфіка текстової інформації
Теоретические основы формирования управленческо-лидерских способностей школьников: сущность и специфика текстовой информации Theoretical fundamentals of students' management and leadership skills: the nature and the peculiarities of textual information |
|
Creator |
Шевчук, Л.М.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Окреслено сутність та специфіку текстової інформації як одну із теоретичних засад формування управлінсько-лідерських здібностей школярів. Зокрема, розглянуто сутність понять «інформація», «текст», характеристики тексту.
Определены сущность и специфику текстовой информации как одну из теоретических основ формирования управленческо-лидерских способностей школьников. В частности, рассмотрены сущность понятий «информация», «текст», характеристики текста. The nature and peculiarities of the textual information are outlined as one of the theoretical base of the formation of the pupils' management and leadership skills. The essence of the concepts of "information", "text", the characteristics of a text are considered. |
|
Publisher |
АКУП ПДАА
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706959/1/SHevchuk_Tezi_Poltava.pdf
- Шевчук, Л.М. (2017) Theoretical fundamentals of students' management and leadership skills: the nature and the peculiarities of textual information In: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» АКУП ПДАА, м. Полтава, Україна, pp. 163-167. |
|