Парціальна спрямованість особистості педагога як складова його психологічної культури
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706910/
http://lib.iitta.gov.ua/706694/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%20%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B9%20(%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BE%20%D0%BF%D0%B0%D0%BC%E2%80%99%D1%8F%D1%82%D1%96%20%D0%93%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0%20%D0%91%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%B0).pdf |
|
Title |
Парціальна спрямованість особистості педагога як складова його психологічної культури
Partial orientation of the educator's individuality as constituent of his psychological culture |
|
Creator |
Чекстере, Оксана Юріївна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розглядаються різні підходи до поняття професійної спрямованості особистості педагога. Описано компоненти і складові спрямованості особистості. Наведено дані експерименту, що виявляють значимість для педагогів дошкільних навчальних закладів деяких аспектів педагогічної діяльності (схильність до організаторської діяльності, спрямованість на предмет), їх потреби в спілкуванні, у схваленні, а також значимість інтелігентності їх поведінки.
Different approaches to the concept of the professional direction of the educators personality are considered in this article. Components and constituents of the personality's orientation are described. Data of the experiment which reveals value of the certain aspects of educator's activity (inclination to the organizing activity, focusing on the subject), their demand of communication and appreciation as well as well as the value of intelligence in their behavior is also provided. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706910/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%B9%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%20%281%29.pdf
- Чекстере, Оксана Юріївна (2017) Partial orientation of the educator's individuality as constituent of his psychological culture Гуманний розум: збірник статей (присвячено пам’яті Георгія Олексійовича Балла). pp. 256-262. |
|