Record Details

Розвиток спеціальної освіти для дітей із психофізичними порушеннями у 1860-1923 рр. (із фондів педагогічного музею України)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706816/
 
Title Розвиток спеціальної освіти для дітей із психофізичними порушеннями у 1860-1923 рр. (із фондів педагогічного музею України)
The development of special education for children with mental and physical disabilities in the 1860-1923 biennium. (From museum funds pedagogical Ukraine)
Развитие специального образования для детей с психофизическими нарушениями в 1860-1923 гг. (из фондов педагогического музея Украины)
 
Creator Шевченко, В.М.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
93/94 History
 
Description У статті проаналізовано журнали педагогічної тематики в часових межах від 1860 до 1923 року («Вестник воспитания», «Журнал Министерства народного просвещения», «Народное образование», «Образование», «Путь просвещения», «Русская школа», «Педагогический сборник», «Педагогический листок (для родителей и воспитателей)») щодо виявлення матеріалів про навчання та виховання дітей із особливими потребами. Встановлено, що в означений період головна увага у вітчизняній та закордонній педагогічній періодиці надавалася питанням навчання та виховання (використовуються терміни того часу) глухонімих, сліпих, сліпоглухонімих, ненормальних, подолання заїкання, а також психологічним особливостям таких дітей.
In the article the magazine pedagogical subjects in the time between 1860 to 1923 ( "Journal of еducation", "Journal of the Ministry of National Enlightenment," "Narodnoe Education", "Education", "Path Enlightenment", "Russian school", "Teaching collections of" "teaching piece (for parents and vospytateley)") to identify materials on training and education of children with special needs. Established in designated period focus on domestic and foreign educational periodicals given to training and education (the terms of the time) deaf, blind, deafblind, abnormal, overcoming stuttering and psychological characteristics of children.
В статье проанализированы журналы педагогической тематики во временных пределах от 1860 до 1923 года ( «Вестник воспитания», «Журнал Министерства народного просвещения», «Народное образование», «Образование», «Путь просвещения», «Русская школа», «Педагогический сборник» , «Педагогический листок (для родителей и воспитателей)») по выявлению материалов о обучения и воспитания детей с особыми потребностями. Установлено, что в указанный период главное внимание в отечественной и зарубежной педагогической периодике предоставлялась вопросам обучения и воспитания (используются термины того времени) глухонемых, слепых, слепоглухонемых, ненормальных, преодоления заикания, а также психологическим особенностям таких детей.
 
Publisher ПП Зволейко Д.Г.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706816/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%9C.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2016) The development of special education for children with mental and physical disabilities in the 1860-1923 biennium. (From museum funds pedagogical Ukraine) Teacher education: Theory and Practice, 1 (20). pp. 227-232. ISSN 2309-9763