Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/24808/
|
|
Title |
Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду
|
|
Creator |
Данильчук, Д. О.
|
|
Subject |
QA76 Computer software
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/24808/1/Danilchuk_APSI2017.pdf
Данильчук, Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). pp. 5-9. |
|