Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/24720/
|
|
Title |
Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг
|
|
Creator |
Шадура, К. М.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LC Special aspects of education |
|
Publisher |
ФО-П Левковець
|
|
Date |
2017-03-21
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/24720/1/%D0%A8%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0.pdf
Шадура, К. М. (2017) Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти», 2. pp. 228-234. |
|