Record Details

Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідністі до професійної рамки кваліфікацій: груп-рефлексивний підхід

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/23985/
http://iris-psy.org.ua/publ/st_0143.pdf
 
Title Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідністі до професійної рамки кваліфікацій: груп-рефлексивний підхід
 
Creator Найдьонов, М. І.
Найдьонова, Л. А.
 
Subject BF Psychology
 
Description Автори пропонують концептуалізацію рівнів відбиття реальності у вигляді трьох-тактної моделі рефлексії різних рівнів цілісності: екстенсивного відображення, інтенсивного усвідомлення і конструктивного переосмислення. Аналіз компетентностей (включаючи знання і уміння), передбачених Національною рамкою кваліфікацій, підтвердив повторюваність запропонованої моделі нарощування рівнів відбиття на допрофесійних і професійних рівнях кваліфікації. Рівень відбиття школярами світу професій хибує на статичність і споживацькість. Пропонується внести в освітнє середовище критичність і репрезентативність рефлексії, технологічно забезпечену на основі груп-рефлексивного підходу.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017-02
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/23985/1/st_0143.pdf
Найдьонов, М. І. and Найдьонова, Л. А. (2017) Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідністі до професійної рамки кваліфікацій: груп-рефлексивний підхід. Психологія особистості професіонала. ISSN 978-966-664-408-3