Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідністі до професійної рамки кваліфікацій: груп-рефлексивний підхід
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/23985/
http://iris-psy.org.ua/publ/st_0143.pdf |
|
Title |
Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідністі до професійної рамки кваліфікацій: груп-рефлексивний підхід
|
|
Creator |
Найдьонов, М. І.
Найдьонова, Л. А. |
|
Subject |
BF Psychology
|
|
Description |
Автори пропонують концептуалізацію рівнів відбиття реальності у вигляді трьох-тактної моделі рефлексії різних рівнів цілісності: екстенсивного відображення, інтенсивного усвідомлення і конструктивного переосмислення. Аналіз компетентностей (включаючи знання і уміння), передбачених Національною рамкою кваліфікацій, підтвердив повторюваність запропонованої моделі нарощування рівнів відбиття на допрофесійних і професійних рівнях кваліфікації. Рівень відбиття школярами світу професій хибує на статичність і споживацькість. Пропонується внести в освітнє середовище критичність і репрезентативність рефлексії, технологічно забезпечену на основі груп-рефлексивного підходу.
|
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017-02
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/23985/1/st_0143.pdf
Найдьонов, М. І. and Найдьонова, Л. А. (2017) Концептуалізація рівнів відбиття реальності у відповідністі до професійної рамки кваліфікацій: груп-рефлексивний підхід. Психологія особистості професіонала. ISSN 978-966-664-408-3 |
|