Практична андрогогіка: особливості навчання дорослих
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706352/
|
|
Title |
Практична андрогогіка: особливості навчання дорослих
Practical andragogics: features adult education |
|
Creator |
Скрипник, М.І.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Через категорійно-понятійний апарат практичної андрагогіки проаналізовано особливості навчання дорослих. Прагматичне тлумачення раціональності як доцільності радикально змінює розуміння призначення андрагогіки. У межах цієї парадигми практичну андрагогіку потрактовано як раціональну організовану андрагогом практико-орієнтовну систему учіння дорослого, де ціннісно-цільовим орієнтиром є доцільна корисність. Систематизовано кілька пізнавальних елементів, зокрема: практика, учіння, дорослий. Виявлено, що «дорослість» – фундаментальне поняття. На основі вихідних положень організації навчання дорослого описано особливі пізнавальні функції моделей навчання. Визначено характеристики самокерованого навчання як процесу сполучення процесуальних й особистісних елементів, де дорослий несе основну відповідальність за процес навчання.
The features of adult education. Practical andragogics understand how rationally organized practice-oriented adult learning system, where value-targets are appropriate utility. Systematized cognitive several elements: practice, learning, adult learner. «Adult Learner» – the fundamental concept. Described specific cognitive functions learning models. |
|
Publisher |
КУТЕП
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706352/1/%D0%A1%D1%82_%D0%9A%D0%A3%D0%A2%D0%95%D0%9F%2016.pdf
- Скрипник, М.І. (2016) Practical andragogics: features adult education Наукові записки КУТЕП, 23. pp. 160-174. |
|