Методологічні проблеми професійної підготовки майбутніх спеціалістів у системі вищої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706367/
|
|
Title |
Методологічні проблеми професійної підготовки майбутніх спеціалістів у системі вищої освіти
Методологические проблемы профессиональной подготовки будущих специалистов в системе высшего образования Methodological problems of professional training of future specialists in the system of higher education |
|
Creator |
Ягупов, Василь Васильович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті проаналізовано результат професійної підготовки майбутніх спеціалістів у системі вищої професійної освіти та сформульовані відповідні методичні положення стосовно того, хто і що має бути таким результатом. Звернено увагу на те, що нині в педагогічній практиці мається кілька варіантів такого результату: особистість, особистість спеціаліста, фахівець як професіонал. Згідно з вимогами суб’єктно-діяльнісного та компетентнісного підходів до професійної освіти акцентовано увагу на формування справжнього професіонала як суб’єкта професійної діяльності – як результату його професійної підготовки в системі вищої професійної освіти, готового до професійної само актуалізації в професійній діяльності.
В статье проанализировано результат профессиональной подготовки будущих специалистов в системе высшего профессионального образования и сформулированы соответствующие методологические положения относительно того, кто и что должны быть таким результатом. Обращено внимание, что на сегодняшний день в педагогической практике имеется несколько вариантов такого результата: личность, личность специалиста, специалист как профессионал. В русле субъектно-деятельностного и компетентностного подходов в профессиональном образовании особое внимание обращено на формирование настоящего профессионала как субъекта профессиональной деятельности – как результата его профессиональной подготовки в системе высшего профессионального образования, готового до профессиональной самоактуализации в профессиональной деятельности. The article analyzes the result of the professional training of the would-be specialists in the system of higher professional education and sets forth respective methodological positions as to what and who is to be such a result. It stresses that in today’s pedagogical practice there are several options of such a result: personality, specialist’s personality, specialist as a professional. Within the framework of subject-activity and competence approaches in professional education special attention is given to the formation of the present-day professional as an actor of professional activity – as a result of professional training, ready for professional self-actualization in professional activity. |
|
Publisher |
Одеський державний університет внутрішніх справ
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706367/1/%D0%AF%D0%B3%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%B2_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B817.pdf
- Ягупов, Василь Васильович (2017) Methodological problems of professional training of future specialists in the system of higher education In: Становлення особистості професіонала: перспективи й розвиток: мат-ли VI міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 24-25 березня 2017 року Одеський державний університет внутрішніх справ, м. Одеса, Україна, pp. 13-14. |
|