Професійна підготовка майбутнього педагога до виховної діяльності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705932/
|
|
Title |
Професійна підготовка майбутнього педагога до виховної діяльності
Professional training of future teachers to educational activities |
|
Creator |
Кондратова, Л.Г.
Гаркавенко, Зоя Олександрівна Лактіонова, Г.М. |
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У посібнику дві частини, у першій охарактеризовано не тільки теоретичні підходи до сучасної виховної діяльності, але й технологічну підготовку до неї майбутніх педагогів, психологів, соціальних працівників. Презентовано авторську технологію підготовки майбутнього педагога до виховної діяльності у процесі психолого-педагогічної практики у літньому оздоровчому таборі в якості педагога-вожатого. Фактичними завданнями практичної підготовки майбутніх педагогів є формування професійного компоненту готовності до практичної діяльності. У підготовлених матеріалах, безперечно, корисними є представлені підходи до оцінювання результатів практики студентів, як значущої компоненти технології навчання та формування особистісної готовності до здійснення виховної діяльності. The book includes two parts, the first describes not only the theoretical approaches to modern educational activities, but also technological preparation of future teachers, psychologists and social workers. Presented author technology of the future teacher to educational activities in the psychological and pedagogical practices in a summer camp as a teacher-counselor. Actual tasks of practical training of future teachers is to develop the professional component of preparedness for practice. In the prepared materials undoubtedly are useful are approaches to performance evaluation practices for students as significant components of technology education and the formation of personal readiness to implement educational activities. |
|
Publisher |
ІПООД НАПН України
IPAE NAES of Ukraine |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705932/1/%D0%9B%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%93.%D0%9C.%2C%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%9B.%D0%93.%2C%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%97.%D0%9E._%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_2016.pdf
Кондратова, Л.Г., Гаркавенко, Зоя Олександрівна and Лактіонова, Г.М. (2016) Professional training of future teachers to educational activities IPAE NAES of Ukraine, м. Київ, Україна. (Unpublished) |
|