Record Details

Навчальні програми для 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. "Мистецтво" 9 клас

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705978/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-zatrimkoyu-psixichnogo-rozvitku.html
 
Title Навчальні програми для 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. "Мистецтво" 9 клас
Curriculum for Grade 9 special general educational institutions for children with mental retardation. "Arts Grade" 9
 
Creator Бабяк, О.О.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Одним із провідних предметів естетичного циклу є - “Мистецтво” , яка спрямована на формування здатності сприймати дитиною прекрасне у навколишньому середовищі і мистецтві, на розвиток естетичних почуттів, суджень, смаків, умінь, творчих здібностей, потреби брати участь у створенні прекрасного в житті і художній творчості.
Головна мета предмету “Мистецтво” полягає в особистісному художньо-естетичному розвитку учнів, формуванні у них світоглядних орієнтацій і компетентностей у сфері художньої культури, вихованні потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні у процесі опанування цінностями української та зарубіжної культури.
Програма побудована на матеріалі, який за сюжетно-програмним змістом, обсягом, емоційною насиченістю є доступним і зрозумілим учням, а також містить у собі необхідні корекційні потенції. Запропонована программа також враховує сучасні вимоги і підходи до організації навчального процесу, загальнодидактичні принципи навчання. Вона тісно пов’язана з ідеями розвивального навчання, які реалізуються шляхом розвитку емоційно адекватного сприймання художньої культури дітьми із ЗПР у процесі включення їх у різні види естетичної діяльності.
One of the main objects of aesthetic cycle is - "Art", which is aimed at building capacity to perceive the child is beautiful in the environment and the arts, the development of aesthetic feelings, judgments, tastes, skills, creativity, need to participate in creating a beautiful in life and art creativity.
The main goal of the subject "Art" is a personal artistic and aesthetic development of students, formation of their ideological orientations and competencies in the field of artistic culture, education needs in creative self-cultivation and spiritual values ​​in the mastery of Ukrainian and foreign culture.The program is based on the material, which in plot-program content, scope, emotional saturation is accessible and understandable to students, and also includes the necessary corrective potency. The proposed program also takes into account modern requirements and approaches to the educational process, zahalnodydaktychni principles of teaching. It is closely linked with the ideas of developmental education, are realized through the development of adequate emotional perception of the artistic culture of children with CRA in the inclusion of different types of aesthetic activity.
 
Publisher Міністерство освіти та науки України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705978/1/%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE.pdf
- Бабяк, О.О. (2016) Curriculum for Grade 9 special general educational institutions for children with mental retardation. "Arts Grade" 9 [Teaching Resource]