Record Details

Навчальні програми для 5 - 9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Образотворче мистецтво 5 - 7 класи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705964/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-zatrimkoyu-psixichnogo-rozvitku.html
 
Title Навчальні програми для 5 - 9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Образотворче мистецтво 5 - 7 класи
Training programs for 5-7 classes of special secondary schools for children with mental retardation. Fine art 5 - 7 classes
 
Creator Бабяк, О.О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Дана програма побудована з максимальним урахуванням специфіки пізнавальної діяльності, психофізіологічних особливостей дітей із ЗІІР ,своєрідності образотворчої діяльностіз ними. Програма структурно умовно розділена на три етапи. Кожен етап охоплює навчальний рік і складається із семестрових тематичних розділів, які послідовно розв’язують художньо-пластичні, виразні, технічні та психологічні завдання образотворчості. Ритм, форма, рух, простір, світло та композиція як складові образотворчості, розглядаються на кожному етапі навчання. Кожен з етапів є підґрунтям наступного в доповненні навчального матеріалу, актуалізуючи окремі художньо-творчі аспекти з поступовим їх ускладненням. Акцентується увага на багатовимірності художньо-естетичних завдань та їх розв’язанні в пластично-образному аспекті, ініціюється пошук власних способів виконання робіт в художньо-творчому самовияві учнів.
Головна мета предмету «Образотворче мистецтво» школи інтенсивної педагогічної корекції - полягає в особистісному розвитку учнів і збагаченні їхнього емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичній діяльності, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації, духовно-естетичному самовдосконаленні та корекційно розвивальних цілях (сенсорний, розумовий, мовленнєвий, емоційний розвиток).
This program is based on the maximum specific cognitive activity, physiological characteristics of children with ZIIR, identity graphic diyalnostiz them. The program is structured conventionally divided into three stages. Each stage covers the academic year and semester consists of topics that consistently solve artistic and plastic, expressive, technical and psychological task depiction. Rhythm, form, movement, space, light and composition as components of fine arts are considered at every stage of learning. Each of the stages is the basis of the next addition to educational material, separate Touching upon the importance of artistic and creative aspects of their gradual complication.The attention is focused on the multidimensionality of artistic and aesthetic problems and solving them in plastic and figurative sense, initiated their search for ways to perform work in the artistic and creative self-expression of students.
The main objective subject "Fine arts" school intensive pedagogical correction - is the personal development of students and enrich their emotional and aesthetic experience in the perception of the world and the art and practice as well as in the formation of values, the need for creative self-realization, spiritual and aesthetic self-improvement and remedial developmental purposes (sensory, mental, verbal, emotional development).
 
Publisher Міністерство освіти і науки України
 
Date 2015
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705964/1/%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5%20%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE%205-7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.pdf
- Бабяк, О.О. (2015) Training programs for 5-7 classes of special secondary schools for children with mental retardation. Fine art 5 - 7 classes [Teaching Resource]