Програми з корекційно-розвиткової роботи для 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей: "Орієнтування в просторі" 5-10 класи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705887/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-zoru.html |
|
Title |
Програми з корекційно-розвиткової роботи для 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей: "Орієнтування в просторі" 5-10 класи
Programmes of remedial-developing work for 5-9(10) classes special secondary schools for blind children: "Orientation in the environment" 5-10 classes |
|
Creator |
Кондратенко, С.В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Програма містить комплексну систему навчання спеціальних умінь і навичок, цілеспрямовану на формування у сліпих школярів компенсаторних способів діяльності одночасно з корекцією первинних і вторинних відхилень розвитку для забезпечення оптимальної інтеграції у сучасні умови життєдіяльності. Програма побудована за концентричним принципом, який передбачає збільшення обсягу та ускладнення змісту матеріалу в кожному класі з урахуванням вікових та психологічних особливостей розвитку незрячих дітей. Програма забезпечує науковість, систематичність і послідовність формування в учнів знань та умінь, має практичну спрямованість. Її зміст зорієнтовано на оволодіння у певній послідовності сенсорними, розумовими та практичними операціями, прийомами, діями, що є основою для формування соціальних компетенцій у дітей з глибокими порушеннями зору.
The program includes a comprehensive system of training of special skills, focused on the formation of blind students compensatory ways of working simultaneously with correction of the primary and secondary variations in development in order to achieve optimal integration in modern conditions of life. The program is built on the concentric principle, which envisages an increase in the volume and complexity of content material in each class taking into account age and psychological characteristics of the development of blind children. The program provides a scientific, systematic and the sequence of formation of students ' knowledge and skills has a practical orientation. Its content is oriented to the mastery in a certain sequence of sensory, mental and practical operations, techniques, action that is the basis for the formation of social competencies in children with profound visual impairment. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705887/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%B7%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%205-10.pdf
- Кондратенко, С.В. (2016) Programmes of remedial-developing work for 5-9(10) classes special secondary schools for blind children: "Orientation in the environment" 5-10 classes [Teaching Resource] |
|