Record Details

Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Сходинки до інформатики 2-4 класи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705885/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi.html
 
Title Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Сходинки до інформатики 2-4 класи
Educational programs for preparatory, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Steps to informatics 2-4 classes
 
Creator Легкий, О.М.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В основу навчальної програми "Сходинки до інформатики" для дітей сліпих та зі зниженим зором покладено відповідну загальноосвітню навчальну програму масової школи. Фактично незмінними залишилися запропоновані у цій програмі зміст навчального матеріалу та державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня, оскільки учні з порушеннями зору мають отримати цензовий рівень освіти. Водночас, реалізація закладеного у зазначеній програмі змісту та досягнення рівня державних вимог учнями початкових класів з глибокими порушеннями зору супроводжується рядом труднощів, пов’язаних перш за все з обмеженими можливостями зорового сприймання таких дітей. Це, в свою чергу, зумовлює необхідність використання специфічним методичних прийомів подачі навчального матеріалу, особливо для сліпих дітей, внаслідок неможливості зорового контролю за виконуваними діями з комп’ютером.
The basis of the curriculum "Steps to informatics" for the blind and children with visual impairments assigned the relevant educational curricula of many schools. Remained virtually unchanged as proposed in this program the contents of educational material the state requirements to the level of General education of the student, since students with visual impairments should receive zenzui level of education. However, the realisation the programme content and the achievement level of the state requirements of primary school pupils with impaired vision accompanied by a number of difficulties associated primarily with disabilities visual perception of these children. This, in turn, necessitates the use of specific instructional techniques of presentation of a learning material, especially for blind children, because of the impossibility of visual control of performed actions with the computer.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705885/1/%D0%A1%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202-4%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8.pdf
- Легкий, О.М. (2014) Educational programs for preparatory, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Steps to informatics 2-4 classes [Teaching Resource]