Навчальні програми для 5-9 (10) спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором. «Зарубіжна література 6-7 класи»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705879/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-zoru.html |
|
Title |
Навчальні програми для 5-9 (10) спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором. «Зарубіжна література 6-7 класи»
Educational programs for 5-9 (10) classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Foreign literature 6-7 classes |
|
Creator |
Гудим, І.М.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
82 Literature |
|
Description |
Головна мета вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвітній школі – прилучення учнів до здобутків світової літератури і культури, розвиток творчої особистості (читача), формування в неї гуманістичного світогляду, високої моралі, естетичних смаків, а також якостей громадянина України, який усвідомлює свою належність до світової спільноти. Водночас, слід зазначити, що в учнів з глибокими порушеннями зору прилучення до читання та вивчення літературних творів пов’язане з труднощами зорового сприймання та особливостями пізнавального розвитку. Також, важкою залишається ситуація із забезпеченням підручниками та відповідними навчальними посібниками збільшеним шрифтом та особливо надрукованих рельєфно-крапковим шрифтом для сліпих дітей. Саме тому, особливістю вивчення світової літератури в школі для дітей зі зниженим зором та сліпих дітей є пошук та активне використання альтернативних засобів представлення літературних творів, що вивчаються, насамперед, використання аудіозаписів творів. The main goal of the study of the subject "Foreign literature" in the secondary school introduces students to the achievements of world literature and culture, development of creative personality (the reader), the formation of her humanistic Outlook, high morality, aesthetic tastes, and also the qualities of a citizen of Ukraine, which is aware of its belonging to the global community. However, it should be noted that students with profound visual impairment of initiation to reading and studying literary works associated with the difficulties of visual perception and specifics cognitive development. Also, heavy is the situation with the provision of textbooks and relevant teaching materials large print and especially the printed Braille for blind children. Therefore, a feature of the study of world literature in a school for children with visual impairments and blind children is searching and active use of alternative means of submission literary works that are studied primarily using audio works. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705879/1/%D0%97%D0%90%D0%A0%D0%A3%D0%91%D0%86%D0%96%D0%9D%D0%90%20%D0%9B%D0%86%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%90.pdf
- Гудим, І.М. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Foreign literature 6-7 classes [Teaching Resource] |
|