Record Details

Тенденції професійного розвитку вчителів у країнах Європейського Союзу і Сполучених Штатах Америки

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705862/
 
Title Тенденції професійного розвитку вчителів у країнах Європейського Союзу і Сполучених Штатах Америки
Trends in the professional development of teachers in the European Union and the United States
 
Creator Дяченко, Л.М.
Марусинець, М.М.
Пазюра, Н.В.
Постригач, Н.О.
Пилинський, Я. М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У монографії здійснено теоретичний аналіз провідних тенденцій професійного розвитку вчителів у країнах Європи та Сполучених Штатах Америки в умовах підготовки населення країн до життя в Епоху Суспільства Знань.
Авторами проаналізовано теоретичні підходи до дослідження проблеми професійного розвитку вчителів у працях провідних вчених та документах міжнародних організацій; окреслено ключові напрями дослідження феномену професійного розвитку педагогів у світовому освітньому просторі. На широкому фактологічному матеріалі автори досліджують законодавчо-правові та нормативні засади педагогічної освіти в досліджуваних країнах, обґрунтовує тенденції підготовки та підвищення кваліфікації педагогічного персоналу для закладів освіти в Європі та США, виявляє сучасні вимоги до компетентнісного профілю сучасного педагога.
Обґрунтовано рекомендації щодо творчого використання прогресивних ідей європейського та американського досвіду професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл для оновлення української системи професійної педагогічної освіти на трьох рівнях: національному, інституційному, індивідуальному.
Для наукових і науково-педагогічних працівників, аспірантів, докторантів, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, педагогічних працівників середніх загальноосвітніх.
The book is the theoretical analysis of major trends in the professional development of teachers in Europe and the United States in terms of preparing people for life in the era of knowledge society.
The authors analyzed the theoretical approaches to the study on the professional development of teachers in the works of leading scientists and documents of international organizations; outlines key areas of study of the phenomenon of professional development of teachers in the world educational space. In broad factual material authors examine the legislative and legal and regulatory framework of teacher education in the studied countries justifies tendencies training and professional development for teaching staff of educational institutions in Europe and the US, shows modern requirements for the competence profile of the modern educator.
Grounded recommendations for creative use of progressive ideas of European and American experience, professional development of teachers in secondary schools to upgrade Ukrainian vocational teacher education at three levels: national, institutional, individual.
For researchers and teaching staff, graduate students, doctoral students, teachers and university students, teaching staff of secondary.
 
Publisher Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
 
Date 2016
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705862/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0_2014-2016_%28%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81%29.PDF
- Дяченко, Л.М., Марусинець, М.М., Пазюра, Н.В., Постригач, Н.О. and Пилинський, Я. М. (2016) Trends in the professional development of teachers in the European Union and the United States Project Report. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, м. Київ, Україна. (Unpublished)