Емоційно-естетична та оптимістична основи професійного розвитку вчителів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705861/
|
|
Title |
Емоційно-естетична та оптимістична основи професійного розвитку вчителів
Emotional and aesthetic foundations optimistic and professional development of teachers |
|
Creator |
Кудін, В.О.
|
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У методичних рекомендаціях розглядається питання оптимізму, як визначальної основи змісту педагогічної науки і практики. Відзначається, що основою всієї системи освіти має бути утвердження ідеалів оптимізму в процесі розвитку людини. Детально аналізуються основи формування оптимістичного сприйняття людьми життя і виникнення його антипода песимізму. Розкривається тісний взаємозв'язок розвитку оптимістичного сприйняття життя у взаємодії з психолого-фізіологічними, емоційно- естетичними засадами в процесі становлення особистості людини. Значне місце приділено розкриттю впливу об'єктивних і суб'єктивних передумов формування змісту нашого оптимістичного бачення життя, виділяється роль вчителя у формуванні цього складного процесу. У книзі підкреслено, що оптимізм – ядро Педагогіки, важлива духовна наповненість гармонійно здійснюваного освітнього процесу. Методичні рекомендації адресовані педагогічним працівникам, які присвятили свою працю навчанню і вихованню справжнього громадянина своєї країни, можуть використовуватись професорсько-викладацьким складом вищих навчальних закладів України, закладами системи неперервної педагогічної освіти у процесі здійснення професійного розвитку українських освітян. In the guidelines under consideration optimism as defining content-based science teaching and practice. It is noted that the foundation of the entire education system should be strengthening the ideals of optimism in the process of human development. Detailed analysis of guidelines for the development of optimistic people's perception of life and the emergence of its antipode pessimism. It reveals the close relationship of the optimistic perception of life in conjunction with psychological, physiological, emotional and aesthetic principles in the formation of the human person. A significant impact given the disclosure of objective and subjective prerequisites of the content of our optimistic vision of life stands role of teachers in shaping this complex process. The book emphasizes that optimism - the core of Pedagogy, important spiritual fullness harmoniously ongoing educational process. Guidelines addressed to the teaching staff who have dedicated their work to training and education of true citizen of the country, can be used by professors of higher educational institutions of Ukraine, institutions of lifelong teacher education in the process of professional development of Ukrainian educators |
|
Publisher |
Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Teaching Resource
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705861/1/%D0%9A%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BD_-_%D0%98%D0%B4%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%8B_%D0%BE%D0%BF%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0.PDF
- Кудін, В.О. (2016) Emotional and aesthetic foundations optimistic and professional development of teachers [Teaching Resource] (Unpublished) |
|