Record Details

Змішане навчання фізики в загальноосвітній школі в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705846/
 
Title Змішане навчання фізики в загальноосвітній школі в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання
Blended learning of Physics in secondary schools under conditions computer-oriented learning environment
 
Creator Бузько, Вікторія Леонідівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description У статті розглянуто моделі змішаного навчання. Запропоновано методичні положення концепції комп'ютерно-орієнтованого середовища навчання фізики. Представлений практичний досвід з організації змішаного навчання фізики в загальноосвітній школі. Відзначено такі переваги даної технології як підвищення мотивації учнів до вивчення фізики, гнучкість і відкритість процесу навчання, підвищення відповідальності всіх учасників процесу і, як наслідок, підвищення успішності учнів. Розглянуто приклад запровадження змішаного навчання фізики в загальноосвітній школі за темою «Фізика як природнича наука. Пізнання природи». Наведено приклади дистанційних курсів у процесі вивчення фізики в загальноосвітній школі. Акцентується увага на ефективності впровадження мережевих проектів у курсі фізики загальноосвітньої школи. Виокремлено, що під час змішаного навчання підвищується мотивація учнів до вивчення фізики як науки.
The article considers the model of blended learning. The proposed methodical provisions of the concept of computer-based learning environment physics. Introduced practical experience of blended learning physics at school. It is indicated benefits such as the technology to motivate pupils to study physics, flexibility and openness of the learning process, increasing the responsibility of all participants of process and, consequently, increase student achievement. Considered an example implementation of blended learning physics in secondary school on "Physics as a natural science. Knowledge of nature". The examples of distance learning courses while studying physics in school are shown in the article. The article focuses on the effectiveness of the implementation of network projects in the course of secondary school physics. In the article it has been determined that blended learning increases the motivation pupils to study physics as a science.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університетімені Івана Огієнка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705846/1/Buzko_V_kam_2016_s.pdf
- Бузько, Вікторія Леонідівна (2016) Blended learning of Physics in secondary schools under conditions computer-oriented learning environment Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (22). pp. 72-74. ISSN 2307-4507