Неоромантизм у світовій художній літературі Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705824/
|
|
Title |
Неоромантизм у світовій художній літературі Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»
Неоромантизм в мировой художественной литературе Методические рекомендации по преподаванию спецкурса «Художественная литература в контексте мировой культуры» Romanticism in world literature Methodical Recommendations for Teaching the Course «Literature in the Context of World Culture» |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
82 Literature |
|
Description |
У статті презентовано методику контекстного вивчення роману Джека Лондона «Мартін Іден» як неоромантичного художнього твору, в якому розкривається проблема трагедії митця-індивідуаліста у суспільстві.
Автором представлена методика контекстного изучения романа Джека Лондона «Мартин Иден» как художественного произведения неоромантизма, раскрывается проблема трагедии художника-индивидуалиста. The author presents the methodology context of the study of the novel by Jack London “Martin Eden” as a creation of art of neo-romanticism, reveals the problem of the tragedy of the artist-individualist. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705824/1/%D0%9D%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%BC%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%82%D0%B5%D1%87%D1%96%D1%8F%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC%D1%83.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2011) Romanticism in world literature Methodical Recommendations for Teaching the Course «Literature in the Context of World Culture» Українська література в загальноосвітній школі, 9. pp. 39-42. |
|