Record Details

Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705689/
 
Title Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації
Противоречивость трактовки категорий образовательных услуг в современной педагогической науке Российской Федерации
Protyvorechyvost interpretation categories of educational services in pedahohycheskoy Modern science of the Russian Federation
 
Creator Карпенко, О. В.
Вербова, Віта Василівна
Демида, Є. Ф.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Проаналізовано суперечливість наукових підхо
дів щодо трактування дефініції «освітні послуги» у джерельній базі Російської Федерації. Обґрунтовано необхідність практичного застосування в Україні категорій освітніх послуг у процесі розбудови сервісної держави.
Проанализированы противоречивость научных подхо
дев относительно трактовки дефиниции «образовательные услуги» в базе источников Российской Федерации. обоснована необходимость практического применения в Украине категорий образовательных услуг в процессе развития сервисной
государства.
Proanalyzyrovanы protyvorechyvost the Scientific Podhom
about A nine interpretation defynytsyy "obrazovatelnыe services" in the Russian Federation bazeilles sources. Need obosnovana Virtually use in Ukraine categories of educational services in the process of development servysnoy state.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705689/1/869602669.pdf
- Карпенко, О. В., Вербова, Віта Василівна and Демида, Є. Ф. (2014) Protyvorechyvost interpretation categories of educational services in pedahohycheskoy Modern science of the Russian Federation Педагогіка і психологія, 4. pp. 88-93. ISSN 2304-0629