Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705689/
|
|
Title |
Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації
Противоречивость трактовки категорий образовательных услуг в современной педагогической науке Российской Федерации Protyvorechyvost interpretation categories of educational services in pedahohycheskoy Modern science of the Russian Federation |
|
Creator |
Карпенко, О. В.
Вербова, Віта Василівна Демида, Є. Ф. |
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Проаналізовано суперечливість наукових підхо дів щодо трактування дефініції «освітні послуги» у джерельній базі Російської Федерації. Обґрунтовано необхідність практичного застосування в Україні категорій освітніх послуг у процесі розбудови сервісної держави. Проанализированы противоречивость научных подхо дев относительно трактовки дефиниции «образовательные услуги» в базе источников Российской Федерации. обоснована необходимость практического применения в Украине категорий образовательных услуг в процессе развития сервисной государства. Proanalyzyrovanы protyvorechyvost the Scientific Podhom about A nine interpretation defynytsyy "obrazovatelnыe services" in the Russian Federation bazeilles sources. Need obosnovana Virtually use in Ukraine categories of educational services in the process of development servysnoy state. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705689/1/869602669.pdf
- Карпенко, О. В., Вербова, Віта Василівна and Демида, Є. Ф. (2014) Protyvorechyvost interpretation categories of educational services in pedahohycheskoy Modern science of the Russian Federation Педагогіка і психологія, 4. pp. 88-93. ISSN 2304-0629 |
|