Record Details

Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Я у світі. Підготовчий, 1-4 класи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705401/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi.html
 
Title Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Я у світі. Підготовчий, 1-4 класи
Curriculum for preparatory, grades 1-4 special secondary schools for blind and children with visual impairments: I am in the world. Preparatory, grades 1-4
 
Creator Покутнєва, С.О.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Зміст для освітньої галузі «Людина і світ» в підготовчому та першому-другому класах нами подано укрупненим шляхом за такими змістовими лініями як «Людина», «Суспільство», «Природа». Це також пов’язано з філософією освіти, яка вбачає фундаментальність освіти в цілісному баченні людини, суспільства, і природи, забезпечуючи, таким чином, методологічне та світоглядне підґрунтя освіти. Крім цього, знання про людину, саму дитину для цих дітей має найбільше значення реальність повсякденного життя. Саме в цій інформації навколишній дійсності дитина максимально активна, тому що знання про саму дитину (людину) створюють максимальні умови для її виживання та адаптації до середовища.
The content for the education industry "Person and world" in the preparatory and first and second grades, we have submitted aggregated by such meaningful lines as "Man", "Society", "Nature". It is also associated with the philosophy of education, which sees the fundamental nature of education in the holistic vision of man, society and nature, providing, thus, the methodological and philosophical basis of education. In addition, knowledge about the man, the child for these children is the most important reality of everyday life. It is in this information of reality the child as active as possible, because knowledge about the child (person) create maximum conditions for its survival and adaptation to the environment.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705401/1/%D0%AF%20%D1%83%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%96.pdf
- Покутнєва, С.О. (2014) Curriculum for preparatory, grades 1-4 special secondary schools for blind and children with visual impairments: I am in the world. Preparatory, grades 1-4 [Teaching Resource]