Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Природознавство. Підготовчий, 1-4 класи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705398/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi.html |
|
Title |
Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Природознавство. Підготовчий, 1-4 класи
Educational programs for preparatory, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: A Natural history. Preparatory, 1-4 classes |
|
Creator |
Покутнєва, С.О.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Навчання слабозорих і сліпих дітей доволі специфічне і не просте. Складність полягає у тому, що їм у переважній більшості бракує дошкільної підготовки. Відомо, що успішність у навчанні залежить від розвитку таких показників, як самостійність дитини, сформованість у неї засобів пізнавальної діяльності (характер дій з предметами і вид сприймання), рівень інтелектуальної підготовленості (сформованість таких операцій мислення, як аналіз, синтез, порівняння), мотиваційність. Ці показники характеризують навчальні можливості учнів. Через значне зниження гостроти зору, або його відсутність діти сприймають об’єкти навколишньої дійсності уповільнено і фрагментарно, а тому виникають труднощі у формуванні цілісного образу. Крім того, сліпим і слабозорим дітям важко сприймати предмети на відстані й ті, що рухаються, а також великі та дрібні за розміром. Тому багато що у навколишній дійсності залишається поза зором і увагою дітей. Training the blind and visually impaired children are very specific and not easy. The difficulty lies in the fact that they overwhelmingly are not enough preschool education. It is known that achievement in education depends on the development of indicators such as the autonomy of the child, the formation of her cognitive activity (nature of the action items and form perception), level of intellectual preparedness (aborted these operations of thinking as analysis, synthesis, comparison), motivating. These indicators characterize the learning opportunities of pupils. Through a significant reduction in visual acuity, or the lack of children perceive the objects of reality slowly and fragmentarily, and so there are difficulties in forming a complete image. In addition, blind and labotory children find it difficult to perceive objects at a distance and those that are moving, as well as large and small in size. Therefore, much of reality remains beyond the sight and attention of children. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705398/1/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE.pdf
- Покутнєва, С.О. (2014) Educational programs for preparatory, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: A Natural history. Preparatory, 1-4 classes [Teaching Resource] |
|