Record Details

Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Українська мова. Підготовчий, 1-4 класи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705396/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi.html
 
Title Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Українська мова. Підготовчий, 1-4 класи
Educational programs for preparatory, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Ukrainian language. Preparatory, 1-4 classes
 
Creator Вавіна, Л.С.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
81 Linguistics and languages
 
Description Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової спеціальної освіти, оскільки мова є не тільки окремим навчальним предметом, а й основним засобом опанування всіх інших шкільних дисциплін.
Основна мета цього курсу полягає у формуванні ключової комунікативної компетентності молодшого школяра з порушенням зору, яка виявляється у здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) у процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення життєво важливих завдань.
Навчання української мови має бути спрямоване також на формування соціо-культурної компетентності, яка охоплює загальнокультурний розвиток учнів, адаптацію їх до життя в певному соціальному середовищі, громадянське, патріотичне, морально-етичне, естетичне виховання.
The course of the Ukrainian language is an important component of the total content of elementary special education, since language is not only a certain subject, but also the primary means of learning all other school subjects.
The main objective of this course is to form the key communicative competences of a primary school pupil with visual impairment, which manifests itself in the ability to successfully use language (all kinds of speech activity) in the process of communication, cognition of the world, the all-important task.
Learning the Ukrainian language should be aimed also at forming socio-cultural competence, which encompasses the General cultural development of students, their adaptation to life in a particular social environment, civil, Patriotic, moral, aesthetic education.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705396/1/%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%20%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90.pdf
- Вавіна, Л.С. (2014) Educational programs for preparatory, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Ukrainian language. Preparatory, 1-4 classes [Teaching Resource]