Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/23517/
|
|
Title |
Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід
|
|
Creator |
Проворова, Є. М.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті окреслено завдання методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу, поняття культури слухання. Визначено, що музично-методичні заняття важливо спрямовувати на розвиток у студентів відповідних методичних знань щодо організації музично-слухацької діяльності школярів; формування у студентів умінь і навичок розвитку слухацької культури учнів шляхом вивчення передового досвіду, проведення тренінгів з організації процесу слухання музики, музикознавчого і художньо-педагогічного аналізу музичного твору, уведення елементів музично-сценічної діяльності.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/23517/1/26.pdf
Проворова, Є. М. (2016) Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 120-124. ISSN 2076-6173 |
|