Вплив закордонних стажувань на професійний розвиток учителів в умовах глобалізації освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706155/
|
|
Title |
Вплив закордонних стажувань на професійний розвиток учителів в умовах глобалізації освіти
Study abroad influence on teachers' professional development in the context of globalization |
|
Creator |
Авшенюк, Н.М.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розкрито феномен «культурної чуттєвості вчителя"як сукупності його переконань, знань і умінь, спрямованих на забезпечення культурної конгруентності освітнього досвіду для різних учнів в межах однієї класної кімнати. Охарактеризовано вплив закордонних стажувань на розвиток у вчителів «культурної чуттєвості"як необхідного компоненту їх Яконцепції для здійснення успішної педагогічної дії в сучасних реаліях шкільного навчання. Проаналізовано «Модель розвитку міжкультурної чуттєвості"М. Беннетт, яка містить шість етапів формування міжкультурної чуттєвості особистості, шляхом трансформації етно-центричного світогляду на етно-релятивістське. З'ясовано, що необхідність здійснення міжкультурної комунікації під час закордонних стажувань вчителів, зумовлює зміну світогляду особистості, що відбувається завдяки неспроможності традиційного етно-центричного мислення адекватно вибудовувати стійкі соціальні відносини з носіями іншого культурного досвіду. Натомість етно-релятивістський світогляд дозволяє сприймати власні переконання і поведінкові кліше як лише одну із багатьох можливих життєздатних моделей існування.
The phenomenon of "teachers' cultural sensitivity" as a combination of his beliefs, knowledge and skills to ensure cultural congruence of educational experiences for different students in the same classroomhas been revealed. The influence of study abroad at developing teachers 'cultural sensitivity' as a necessary component of their Self-concept for the successful implementation of educational action in the modern realities of schooling has been characterized. The "developmental model of intercultural sensitivity" by M. Bennett, comprising six stages of intercultural sensitivity formation by transforming ethno-centric thinking on ethno-relative oneis analyzed. |
|
Publisher |
Instytut Technologii Eksploatacji
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706155/1/%D0%9D%D0%90%D0%A2%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%AF%20%D0%90%D0%92%D0%A8%D0%95%D0%9D%D0%AE%D0%9A%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Авшенюк, Н.М. (2016) Study abroad influence on teachers' professional development in the context of globalization Edukacja zawodowa i ustawiczna. pp. 353-359. |
|