Record Details

CONTENT AND TEACHING TECHNOLOGY OF COURSE "ECOLOGICAL GEOINFORMATICS" IN TRAINING OF FUTURE MINING ENGINEERS

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title CONTENT AND TEACHING TECHNOLOGY OF COURSE "ECOLOGICAL GEOINFORMATICS" IN TRAINING OF FUTURE MINING ENGINEERS
СОДЕРЖАНИЕ И ТЕХНОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ СПЕЦКУРСА «ЭКОЛОГИЧЕСКАЯ ГЕОИНФОРМАТИКА» В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ ГОРНОГО ПРОФИЛЯ
ЗМІСТ І ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ СПЕЦКУРСУ «ЕКОЛОГІЧНА ГЕОІНФОРМАТИКА» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ГІРНИЧОГО ПРОФІЛЮ
 
Creator Morkun, Volodymyr S.
Semerikov, Serhiy O.
Hryshchenko, Svitlana М.
 
Subject course "Environmental Geoinformatics"; geoinformation technologies; future mining engineer
спецкурс «Экологическая геоинформатика»; геоинформационные технологии; будущий инженер горного профиля
спецкурс «Екологічна геоінформатика»; геоінформаційні технології; майбутній інженер гірничого профілю
 
Description The relevance of the material is determined by the need to ensure the effectiveness of the educational process in training future Mining engineers. This paper reveals the scientific basis in selecting of the educational material content; analyzed its structure and defined the content of a special course "Environmental Geoinformatics" used for training future Mining engineers. The program includes two special content modules such as "The Basics of Geoinformatics" and "Environmental GIS technology in Mining". Carried out experimental verification of the effectiveness of the use of geoinformation technologies in training of future mining engineers. Outlined the results of the expert assessment of feasibility in using the means of geoinformation technologies for the formation of ecological competence of future mining engineers.
Актуальность материала, освещенного в статье, обусловлена необходимостью обеспечения эффективности учебного процесса в подготовке инженера горного профиля. Рассмотрены научные основы отбора содержания учебного материала, проанализированы структура и определено содержание спецкурса «Экологическая геоинформатика» для подготовки будущих инженеров горного профиля. Программа спецкурса включает два содержательных модуля «Основы геоинформатики» и «Экологические геоинформационные технологии в горном деле». Осуществлено экспериментальную проверку эффективности использования геоинформационных технологий в обучении будущих инженеров горного профиля. Приведены результаты экспертного оценивания целесообразности использования средств геоинформационных технологий для формирования экологической компетентности будущих инженеров горного профиля.
Актуальність матеріалу, висвітленого у статті, обумовлена необхідністю забезпечення ефективності навчального процесу в підготовці інженера гірничого профілю. Розглянуто наукові засади добору змісту навчального матеріалу, проаналізовано структуру і визначено зміст спецкурсу «Екологічна геоінформатика» для підготовки майбутніх інженерів гірничого профілю. Програма спецкурсу включає два змістових модулі «Основи геоінформатики» і «Екологічні геоінформаційні технології у гірничий справі». Здійснено експериментальну перевірку ефективності використання геоінформаційних технологій у навчанні майбутніх інженерів гірничого профілю. Наведено результати експертного оцінювання доцільності використання засобів геоінформаційних технологій для формування екологічної компетентності майбутніх інженерів гірничого профілю.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-02-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
теоретичні – аналіз теоретичних джерел з проблем дослідження; експериментальні – (констатувальний та формувальний етапи педагогічного експерименту) з метою апробації запропонованої методики та експериментального впровадження в практику вищих навчальних з
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1549
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 57, No 1 (2017); 115-125
Информационные технологии и средства обучения; Vol 57, No 1 (2017); 115-125
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 115-125
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 115-125
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1549/1139
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/downloadSuppFile/1549/102
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/downloadSuppFile/1549/103
 
Rights Copyright (c) 2017 Volodymyr S. Morkun, Serhiy O. Semerikov, Svitlana М. Hryshchenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0