Інноваційні педагогічні технології
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705797/
|
|
Title |
Інноваційні педагогічні технології
Innovative educational technology |
|
Creator |
Огієнко, О.І.
Калюжна, Т.Г. Мільто, Л.О. Красильник, Ю.С. Радченко, Ю.Л. Годлевська, К.В. Кобюк, Ю.М. |
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У посібнику викладено теоретичні засади проектування і впровадженням інноваційних педагогічних технологій у процес навчання майбутнього вчителя; розкрито сутність та дидактико-методичні можливості інноваційних педагогічних технологій, які можуть бути використані у навчальному процесі майбутніх вчителів. Посібник буде цікавий викладачам вищої школи, студентам та магістрам педагогічних закладів, науковцям,тобто усім тим, кого турбує питання, як зробити навчання максимально орієнтованим на професію вчителя. The manual sets out the theoretical foundations of the design and implementation of innovative educational technology in teaching future teachers; The essence of didactic and methodological possibilities of innovative educational technologies that can be used in the educational process of future teachers. The manual will be of interest to teachers of high school, students and masters educational institutions, researchers, ie all those who are concerned about how to make the most learning-oriented teaching profession. |
|
Publisher |
Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705797/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Огієнко, О.І., Калюжна, Т.Г., Мільто, Л.О., Красильник, Ю.С., Радченко, Ю.Л., Годлевська, К.В. and Кобюк, Ю.М. (2015) Innovative educational technology Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України, м. Київ, Україна. |
|